Baby 3,5 maand zweet veel

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Herkennen jullie het volgende..</p><p>Mijn dochter van bijna 16 weken zweet veel. Vandaag had zij een romper met korte mouwen aan en nog heeft zij nat hoofdje, nekje, ruggetje en klamme benen, armpjes, voetjes en handjes.</p><p>In bed bakeren wij haar in. Dan Heeft zij alleen een luier aan en een inbakerdoek. Ze heeft dan een hele natte afdruk in het matrasje. Haar temperatuur is verder goed. Herkennen meer moeders dit? Kan zij dan juist wel of niet goed haar temperatuur regelen?</p>
 
Mijn zoontje heeft dit ook. Zn oudere broer ook. Cb raadde aan altijd een romper aan te laten zodat die het vocht opneemt en de kleine geen smetplekken krijgt.
 
Hier hetzelfde hoor! Mijn zoontje is 11 weken en zweet ook zo snel, ook als het niet zo warm is bij enige activiteit (wipstoel oid) nek en rug nat, even op schoot hetzelfde. Alleen in zijn bedje niet (aerosleep matras) maar als ik hem bij ons in bed leg ook giga. Ik temperatuur hem ook nog regelmatig maar dat is altijd tussen 27,2-37,5 heb denk ik een warmbloedig kind?
 
Terug
Bovenaan