Baby 3,5 maanden klein hoofdje

<p>Hallo allemaal </p><p>Ik ben gisteren bij CB geweest voor controle en ze vinden dat mijn baby een klein hoofdje heeft hoofdomtrek was 40 c </p><p>Gewicht 5,990 lengte 59,6 </p><p>Ik Ben eerst keer mama dus  maak me zorgen heel snel </p><p>Zijn er mama's die zoiets hebben meegemaakt of is dat normaal of moet ik naar huisarts !????</p>

Ik was vorige week bij cb, mijn zoontje is 5 maanden, 62cm 6200gr en zn hoofdje ook 40cm. heb nog nooit van iemand gehoord dat het te klein is. en hij is gewoon goed in verhouding.

ik zou me dus geen zorgen maken

Ik was vorige week bij cb, mijn zoontje is 5 maanden, 62cm 6200gr en zn hoofdje ook 40cm. heb nog nooit van iemand gehoord dat het te klein is. en hij is gewoon goed in verhouding.

ik zou me dus geen zorgen maken

Bij mijn eerste vonden ze het hoofd te groot. Werd doorgestuurd naar de kinderarts en er was een hoop paniek op het cb. Eenmaal in t Z-H was het helemaal goed.. ze bleken op t cb verkeerd gemeten te hebben.. ? Dus een hoop paniek om niks

Hier ook een klein hoofdje, lijn loopt onder het gemiddeld. Terwijl gewicht en lengte boven het gemiddelde zit. Cb maakt zich totaal geen zorgen en ze volgt netjes der eigen lijn. 

Hier een kleine van 11 maanden die al vanaf de eerste keer tot nu onder het gemiddelde zit qua omtrek hoofd. Maar hier hebben ze verder nooit iets over gezegd.

Bij het hoofdje is het volgens mij vooral belangrijk dat je kindje z'n eigen lijn volgt. Als het hoofdje ineens naar een andere lijn gaat, kan er iets aan de hand zijn. Of het CB heeft verkeerd gemeten. Gebeurt nogal eens.
Hebben ze verder nog iets gezegd? Moet je nog een keer terugkomen?

Terug
Bovenaan