Baby 3 maand drinkt ochtendfles niet

<p>Hoi allemaal! Mijn baby is 3 maand oud en zit op volgend schema:</p><p>7u: 180</p><p>11u: 180</p><p>15u: 180</p><p>18u30: 180 en dan naar bed</p><p>22u30: 180 maar dan moeten we hem wel wakker maken</p><p>s nachts wordt hij altijd wakker rond 4u en krijgt hij een 60ml of soms 90ml flesje, maakt niet uit wat je dan geeft, hij drinkt elke hoeveelheid op dat uur.</p><p>hij was altijd een heel goede drinker en nu drinkt hij de ochtendfles nooit meer leeg, soms zelfs maar 60ml! De flessen overdag gaan redelijk, laat soms 20 of 30ml staan. De fles om 22u30 gaat ook niet vlot, dan halen we hem uit zijn slaap en soms duurt het een uur voor deze op is en soms drinkt hij ze zelfs niet leeg. Hebben jullie tips? Ik zou die nachtfles weg willen zodat hij s ochtends wel drinkt maar ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken</p>
 
Ja dan is er 's nachts echt minder voeding nodig. Ik zou zeggen als je hem ervoor wakker moet maken en die eigenlijk niet gedronken wordt, gewoon niet wakker maken, en kijken wat er gebeurt. ( Als je de volgende dag vrij bent)
 
Terug
Bovenaan