<p>Goedemorgen.</p><p>Mijn dochter is nu 3 maand oud, ons 2e kindje, maar ik weet even niet meer wat met 3maand nou een mooi ritme is qua slapen/wakkertijden en voeding. </p><p>Het ritme is nu ver te zoeken soms.</p><p>Ze krijgt flesvoeding op verzoek. Tot vorige week nog minimaal 7 voedingen (slaapt de nacht meestal door) en dan kwam ze om de 3uur gemiddeld overdag. Soms zelfs wat eerder, soms ietsje later. Sinds t weekend bieden we meer cc in de fles aan, ze krijgt nu fled van 150+5 aangeboden. Drinkt m niet altijd leeg maar laat nu wel wat langer tussen de voeding zitten.</p><p>Tussendoor slapen is soms maar 3kwartier dan weer 1.5uur. Waardoor t ritme wat we hadden niet helemaal meer lekker loopt. Dat was wakker worden, fles, spelen en weer naar bed. Doordat ze nu soms maar 3kwartier slaapt en dan echt weer vrolijk wakker wordt. Valt ze meestal in slaap na de volgende voeding. </p><p>Iemand ideeën/suggesties?</p><p>Ik moet bijna weer werken en zie er nu een beetje tegenop om haar dan naar de opvang te brengen. Ik weet (over t algemeen) waar elke mopper/huiltje voor staat en wat ze dus nodig heeft. Maar de leidsters natuurlijk nog niet.</p>