<p>Hoi, graag zou ik wat tips willen of ervaringsverhalen willen bij het volgende:</p><p>Mijn dochter is 12 weken (10 april officieel 3 maanden) en heeft sinds woensdag last van buikpijn. Ik denk dat het krampjes zijn, want ze maakt drukkende/persende geluiden en ik hoor en voel haar buikje ook 'rommelen'. Tot nu toe waren haar krampjes zo goed als voorbij, ze had er veel last van tussen de 3 en 7 weken en daarna nam het af. Tot nu dus. En het is ook anders dan eerst, ze heeft er nu de hele dag last van na elke voeding (ik geef borstvoeding). Ze huilt veel en slaapt weinig. Het enige wat helpt is wiegend met haar rondlopen, dus dat doe ik ook veel. Ze heeft gisteren ook de hele dag niet gepoept en ik heb het idee dat dit 'vastzit'.</p><p>Ik had gisteren het consultatiebureau gebeld en woensdag moet ik erheen voor vaccinatie, dus dan zouden we dit ook bespreken, maar dat duurt nog even.</p><p>Herkent iemand dit? Moet ik me zorgen maken? Ik dacht namelijk dat buikklachten zouden afnemen vanaf 3 maanden..</p>