Baby 3 maanden buikpijn

<p>Hoi, graag zou ik wat tips willen of ervaringsverhalen willen bij het volgende:</p><p>Mijn dochter is 12 weken (10 april officieel 3 maanden) en heeft sinds woensdag last van buikpijn. Ik denk dat het krampjes zijn, want ze maakt drukkende/persende geluiden en ik hoor en voel haar buikje ook 'rommelen'. Tot nu toe waren haar krampjes zo goed als voorbij, ze had er veel last van tussen de 3 en 7 weken en daarna nam het af. Tot nu dus. En het is ook anders dan eerst, ze heeft er nu de hele dag last van na elke voeding (ik geef borstvoeding). Ze huilt veel en slaapt weinig. Het enige wat helpt is wiegend met haar rondlopen, dus dat doe ik ook veel. Ze heeft gisteren ook de hele dag niet gepoept en ik heb het idee dat dit 'vastzit'.</p><p>Ik had gisteren het consultatiebureau gebeld en woensdag moet ik erheen voor vaccinatie, dus dan zouden we dit ook bespreken, maar dat duurt nog even.</p><p>Herkent iemand dit? Moet ik me zorgen maken? Ik dacht namelijk dat buikklachten zouden afnemen vanaf 3 maanden..</p>

Heel herkenbaar mij zoontje is 4 maanden en 3 weekjes oud. Pas met 4 maanden was het minder was echt ellendig die krampjes. Af en toe rommelende buik en persen.
Vannochtend drama met harde ontlasting, toen hij een maand was ben ik overgestapt naar Nutrilon Omneo. Beste tips is was extra water (20ml toegen aan flesvoeding, masseren.

Hoi hoi,
Wat vervelend voor de kleine! Zelf geef ook borstvoeding en ben er achter gekomen dat ze niet tegen prei en chocola kan, dan krijgt ze zulke erge krampen. Laatst had mijn moeder eten klaar gemaakt. Blijkbaar zit er in Italiaanse roerbakgroente dus ook wat prei. De dag erna was drama. Ze is bijna 5 maand. Dus de enigste tip die ik je kan geven kijk wat je eet / drinkt. Misschien bij houden? En als t iets is zoals prei. Kan je t best uit je voeding laten. Als t iets zoals zuivel, dan moet je dat altijd eerst overleggen, zodat je zelf ook geen te korte op gaat bouwen. 

Sab simplex bestellen. Echt een wondermiddel tegen kraampjes. Geef 15 druppels voor iedere voeding en je zult het verschil snel merken. 

Dank voor de reacties!
Ik denk dat het inderdaad ook te maken had met iets wat ik heb gegeten, alleen zou ik zo niet kunnen achterhalen wat..
Met de krampjes gaat het nu gelukkig weer beter, alleen lijkt ze nog wel wat moeite te hebben met poepen.

Terug
Bovenaan