Baby 3 maanden drinkt ineens slecht

Goedenmiddag
Onze kleine van 3 maanden en 14 dagen drinkt ineens slecht wat donderdag avond begon met hele fles uitspugen. Het was namelijk best veel. Toen hebben we de huisartsenpost gebeld omdat met de 2de avond fles precies hetzelfde was, hele fles uitspugen. Vrijdag ochtend ong 100ml gedronken en is bij de opvang geweest, die wisten ervan en zouden het in de gaten houden. Nauw daar heeft ze dus goed 3 flesjes 150ml leeggedronken. Savonds geef ik een flesje ong 170ml drinkt ze goed weg maar op gegeven moment spuugd ze weer alles eruit. Hebben toen bij de laatste fles geprobeerd wat te geven en dat heeft ze binnen gehouden. Ze is alleen op donderdag en vrijdag rond 600ml gebleven terwijl ze normaal 5 flesjes krijgt en dan rond de 800a900 zit. Nu heb ik vanochtend weer een flesje gegeven waarvan ze 100ml opdronk en binnen hield. 3 uur later weer voeding aangeboden toen dronk ze maar 30ml. Om 12 uur weer een fles gegeven en daar heeft ze 90ml van gedronken. Ze heeft geen koorts zit tussen de 37 en 37.2. Slaapt wel veel maar als ze wakker is lacht ze en maakt geluidjes. Heeft wel al 3poepluiers gehad wat dunner was en beetje stonk(ze krijgt alleen kunstvoeding nog) huisartsenpost ook gebeld vandaag en omdat ze nog alert is en lacht en geen koorts heeft moeten we het aankijken. Hebben jullie tips hoe ze toch wat melk binnen krijgt. Lijkt wel of ze alleen bij mij geen fles meer wilt drinken.
 
Ja ze heeft tot nu toe wel plasluier gehad en 2x met poep erbij. Wel minder vol zijn de plasluiers maar dat is niet raar als ze zo veel minder binnen krijgt. Tis ook ineens vanaf donderdag avond daarvoor sronk ze prima
 
Haar neusje zit wel vaker dicht en dan doen we zoutoplossing. Dan komt er wel wat los wat we weghalen. Af en toe hoest ze ook wel is maar dalijk lijk dan alsof er wat slijm in dr keel zit wat ze niet goed doorslikt
 
Ja als ik alles beetje lees van de symptomen denk ik ook buikgriep. ze heeft over de hele dag nu 430 gedronken(we proberen tot de nacht nog zeker 1x te voeden( terwijl ze normaal rond de 800a900 zit. De huisartsenpost zei dat als ze de helft dronk van wat ze gemiddeld drinkt dat ze dan niet snel uitgedroogd raakt. Hopelijk word ze snel weer de oude zo sneu voor zn kleintje
 
[quote quote=10522388]Ja als ik alles beetje lees van de symptomen denk ik ook buikgriep. ze heeft over de hele dag nu 430 gedronken(we proberen tot de nacht nog zeker 1x te voeden( terwijl ze normaal rond de 800a900 zit. De huisartsenpost zei dat als ze de helft dronk van wat ze gemiddeld drinkt dat ze dan niet snel uitgedroogd raakt. Hopelijk word ze snel weer de oude zo sneu voor zn kleintje[/quote]

Als ze een aantal plasluiers per dag blijft hebben of het niet erg als ze een paar daagjes ziek is. Kan gebeuren. Als het langer blijft aanhouden kun je weer de huisarts bellen.
 
Terug
Bovenaan