<p>mijn dochter van 12 weken drinkt al 6 weken zeker ontzettend onrustig aan de borst. (Al gaat het dagen ook wel beter). Ze start rustig met drinken maar na 2-4 minuten gaat ze los. Ze gaat dan huilen, woelen, overstrekken. Eigenlijk lijkt alles erop dat ze kramp krijgt. Soms laat ze er windjes bij of moet ze poepen. </p><p>Andere keren lijkt ze wel kwaad. </p><p>Iemand die dit herkent en tips heeft? Krampjes zijn helaas nog niet weg. Gebruik er niks voor, want ze reageerde erop door zichzelf steeds een soort helemaal leeg te poepen waardoor ze niet goed groeide. </p><p>Nog groeit ze niet super. 100 gram per week, soms 70 soms iets meer. Hierdoor moet ik ook van lactatiekundige minimaal 8-10 x per dag voeden. Aan de 8 kom ik nu meestal wel. </p><p> Huisarts en cb geven alleen tips. En wat ik doe is goed en ik moet het loslaten, maar ik voel me er niet goed bij. </p><p>Fles geven is geen optie, want die pakt ze niet goed. We oefenen al vanaf 6 weken. Ook hebben we al 4 verschillende geprobeert: dyfrax, avent, dr brown en nu MAM. Die laatste lijkt ze het beste te pakken door de platte speen. Maar ze drinkt maar 30 cc ongeveer. Overgaan op flesvoeding is dus geen optie
. </p><p> </p>