Baby 3 maanden drinkt slecht

<p>Hi allemaal,</p><p>Even wat advies/bevestiging of in ieder geval iets wat mijn onzekerheid een beetje weg kan nemen.</p><p>Sinds een week drinkt mijn zoontje van 3 maanden opeens een stuk slechter. Vaak maar de helft van zijn fles gaat op en het is echt een gevecht om het er in te krijgen. Hij lijkt echt minder honger te hebben maar hij heeft het wel nodig om een beetje goed te blijven groeien. <br />Hij krijgt 6 flessen van 150+5 en zijn gewicht is ongeveer 5,9 kilo.</p><p>ik heb gelezen dat dit een sprongetje zou kunnen zijn maar ik vind het nu wel lang duren. Ik las trouwens ook meerdere mensen over het aangepaste recept van nutrilon maar volgens mij heb ik niet een nieuw pak wat verband houd met het slechte drinken.</p><p>maandag moeten we naar het consultatiebureau dus dan kunnen we kijken of hij nog wel voldoende is gegroeid.</p><p>komt dit bekend voor bij mensen? Of misschien tips?</p>

Hier ook slechter die ken rond 3 maanden, maar andere speen bleek wondermiddel. Met 6 maanden weer...ook nu bleek overstappen naar de volgende speen de oplossing.

Onze spruit nu 3,5 begon met 3 maand ook te knoeien, grotere speen was naar lang pluizen de oplossing. Ze drinkt nu 5x 180

Terug
Bovenaan