Baby 3 maanden eenkennig? Tips welkom :)

<p>Hoi </p><p>Mijn dochtertje is 3.5 maand. Nu merk ik sinds 2 weken dat ze erg eenkennig is. Ik wist niet eens dat dit zo vroeg al kon. Zodra iemand anders dan mijn partner of ik contact met haar proberen te maken is het huilen. Heeft iemand anders haar vast dan is het krijsen en is ze niet te troosten. Nu moet ik half januari weer gaan werken en heb hier best buikpijn van. Mijn schoonouders gaan 1 dag in de week oppassen maar dit gaat nu dus echt niet ze stopt niet meer met huilen. </p><p>Komende donderdag gaat ze wennen op het kdv ik ben heel benieuwd hoe dit gaat. </p><p>Zijn er moeders die hier ervaring mee hebben en misschien tips hebben? Ik wil het voor haar zo graag makkelijker maken. </p><p>Bedankt alvast </p><p>Groetjes Lieke </p>
 
Hoi eenkennig zijn is lastig, vooral voor jezelf. Toen ons kindje zo klein was, was hij ook heel eenkennig. Wat het best helpt is, afscheid nemen en gaan. Hoe langer jij blijft, des te moeilijker wordt het voor jou en je kindje. Dat is lastig maar voor jullie beide het beste. Als jij eenmaal uit beeld bent, is het vaak over. Misschien kun je het kdv vragen om een foto te sturen of berichtje hoe het gaat. Succes groetjes Lisette 
 
Terug
Bovenaan