Baby 3 maanden, hoeveel en hoeveelheid flessen?

<p style="text-align: left;">Hallo, </p><p>De titel zegt het al een beetje.. ? M'n zoontje is as maandag 3 maanden en krijgt nu 5 flessen van 170ml (150+5). Om 6:30, 10:30, 14:30, 18:30 en 22:30.</p><p>Hij weegt 6kg..soms heb ik 't idee dat hij wel 180+6 zou lusten... Maar is dat niet wat snel en veel voor 'n kindje van bijna 3 mnd? Of hoe zit 't bij jullie?</p><p> </p><p> </p>

Mijn zoontje van 2 maanden drinkt nu al 6 flessen van 150ml (waarvan de ochtend en middagflessen teruggegoten tot 150 en ‘s avonds niet). Dit op advies van het CB omdat mijn zoontje gewoon veel honger heeft. Hij zit al een aantal weken aan de forte, maar heeft toch echt deze hoeveelheid nodig. Hij weegt trouwens 5,3 kilo. Ik heb wel geleerd dat je niet te snel alle flessen in 1x moet ophogen. Tenminste, mijn zoontje kreeg hier heel veel last van. Volgens mij is het altijd zo dat je per fles moet ophogen en dan na 2 dagen de andere fles etc. Als je denkt dat hij nog honger heeft kun je het is met 1 fles proberen of even het CB bellen. Succes ermee!

Terug
Bovenaan