Baby 3 maanden kleding

<p>Ik vind het met dit weer heel lastig om te bedenken wat ik mijn dochter aantrek, ze is nu 3 maanden maar past nog steeds maat 56 en sommige 62.. ik trek haar nu een korte mouw romper aan met een lange mouw t-s hirtje. Ik zie veel baby's voorbij komen met bijv alleen een jurkje aan. Wat trekken jullie nu aan met dit weer? </p>

Hoi
Ik trek m dochter van 5 maand een romper aan met korte mouw en een dunne joggingbroek zonder sokken en als we straks boodschappen gaan doen  doe ik haar broek uit en ligt ze onder een dunne hydrofiledoek tegen de zon 

Ik zou vooral naar je kindje kijken, heeft het t snel warm of koud? Over het algemeen kan je aanhouden 1 laagje meer dan jij zelf.

Hier ook 3 maanden, in doe romper korte mouw en shirtje korte mouw, lange broek en geen sokken. Bij koude voeten wel sokken. Gewoon uit proberen en in de gaten houden of je kindje het te koud of te warm heeft... 

Ook 1 van 3 maanden en doe een korte mouwen rompertje met een shirtje met korte mouwen. Dunne lange broek en meestal in de ochtend sokjes aan maar in de middag doe ik ze uit als het warmer is.

Terug
Bovenaan