Baby 3 maanden lekt snachts door

<p>hallo,</p><p>mijn dochter slaapt sinds 2 weken de nachten door. Ze slaapt nu van half 11 tot 7uur door de weeks en weekenden 8 half 9. </p><p>Alleen iedere ochtend als ik haar uit bed haar is ze door haar luier heen gelekt. Haar romper en slaapzak zijn beide nat. </p><p>Ik gebruik pampers baby dry voor de nachten. Ze weegt pas 4770 en heeft totaal geen body. Nummer 2 luiers zijn nog best ruim, dus grotere gaat niet werken. </p><p>Iemand een gouden tip, zodat me dochtertje droog en warm blijft?</p>

Hoihoi  ik heb ook baby dry en gebruik in de nacht  de baby dry pants    heb het idee dat  die meer opnemen dan de luiers. 
Hij slaapt nu van 20:00tot 7:00 en heeft ook altijs een mega volle plasluier en met deze luiers  is zelfs zijn rompertje niet vochtig .
Misschien kun je die eens proberen?

Ik gebruik de luiers van Kruidvat. Ik vond baby dry 3x niks. Daar kreeg mijn zoon hele vochtige billetjes van. Met die van kruidvat blijven zijn billen droog, hoe vol de luier ook zit. Ik probeerde soms wel een maatje groter voordat dit qua gewicht 'kon'. Mijn zoon is ook erg slank, maar trok de luier dan gewoon hoger op. Een maatje groter absorbeert toch vaak beter. 

Wij hadden ditzelfde probleem. Verschillende varianten geprobeerd en uiteindelijk kwamen we uit bij luiers van Kruidvat.
Sinds wij de luiers van Kruidvat gebruiken, hebben we geen natte romper/pyjama/slaapzak oid gehad, elke ochtend droog! 

Zelfde gehad hier met goedkopere merken toen overgestapt naar Pampers premium protection maat 2 gaat prima. Ook belangrijk om de luier goed hoog om te doen en zijkanten goed afplakken. De randjes van de luier bij de benen ook goed naar buiten halen. Ik verschoon om 21 uur tot 6/7 uur gaat dit prima.

Ik had de pampers premium protect zelfde verhaal, ben overgestapt naar Kruidvat luiers, voor de nacht een maatje groter zodat er meer geabsorbeerd kan wordne, ze is droog van 19.00 tot 6.30! 
Nu voor overdag de premium protects aan het opmaken, maar ook na 3 uur overdag wordt het al vochtig. dus ook deze gaan straks over op kruidvat. 

Terug
Bovenaan