Baby 3 maanden spuugt water

<p>Hallo dames,</p><p>mijn zoon is 3 maanden oud en geeft vandaag heel veel water over. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zijn melk spuugt die ook telkens uit maar die ziet er dan ook waterig/ slijmerig uit. Het is weekend en kan er niet mee naar de huisarts nu. Graag hoor ik van jullie!</p>

Ja, geef je hem water te drinken of niet? Dat is echt niet nodig, alleen bij extreme hitte in de zomer. Kindjes hoeven tot 6 maanden echt geen extra vocht. 
Maar als je geen water geeft, is het heeeel raar dat hij water overgeeft en ook melk. Doet hij dit vaker of nu ineens? Ik zou maar naar de HAP gaan als je het niet vertrouwt, hij is nog zo klein en het is niet goed als een kleintje ineens overgeeft.
Houdt hij iets binnen of niks? Is hij ook ziekjes? Heeft hij voldoende plasluiers? Is hij alert?? Allemaal belangrijke vragen!

Je kunt savonds en in het weekend altijd naar de huisartsenpost in het ziekenhuis hoor. Bel je huisarts, op het bandje hoor je dan het nummer van de Smash. Kun je gelijk een afspraak maken.
Vooral met wat de anderen hierboven zeggen

Hallo dames, nee geef hem geen water, maar het was heel erg vreemd dat er soms alleen maar water uit zijn mond kwam. Ben maar naar de huisartsenpost geweest gisterennacht, omdat ik het allemaal niet vertrouwde. Hij had ook al 5 dagen diarree dus daar heb ik een poepertje voor gekregen en ik moest zijn voeding elke 5 minuten geven zodat het binnen zou blijven. Verder was die was grieperig waarschijnlijk. 

Denk nu ook dat het waarschijnlijk dan maagsap was dat water. 
morgen weer even een afspraak bij de kinderarts ter controle. Het gaat vandaag gelukkig stukken beter. 

bedankt voor alle reacties dames!!

Terug
Bovenaan