Baby 3 maanden wil niet drinken Help!!!!

<p>mijn zoontje van 3 maanden bijna 15 weken wil niet drinken. Hij krijgt vanaf het begin afgekolfde melk dus ik weet precies hoeveel er binnen komt. Met moeite drinkt hij 600 a 700 ml. Het is elke keer een drama huilen of in slaap vallen. Ik heb al andere speen flesjes geprobeerd zodat hij niet in slaapt valt. Niets helpt. Ook slaapt hij niet tussen namiddag en 22:00 dan is hij helemaal uit zijn ritme en dan wil drinken helemaal niet meer lukken. Dan is het een en al krijsen. Als je hem een flesje aanbied dan begint hij zo hard te huilen. Ik moet heel vaak melk weggooien. Ook kunstvoeding wil hij niet die weigert hij zelfs. Op de cb geven ze niet echt advies. Zijn groei is ook wat achteruit gegaan. Maar de cb geeft aan hij is vrolijk dus het is goed en zijn lente is iets toegenomen. Gewicht vonden ze niet echt belangrijk. Hij is 15 weken weegt 4530 lengte 61,2.  Heeft iemand nog tips?? </p>
 
Hoi hoi wat vervelend zeg ik zou er ook radeloos van worden. Mijn zoon was altijd een goede eter maar er zijn altijd momenten dat het anders gaat dan je hoopt. Heeft hij toevallig last van zijn mond? Misschien keelontsteking of een doorkomende tand?
misschien kan je eens met hem gaan lopen in de wagen tussen namiddag en zijn bed tijd, mijn zoon viel dan om de hoek al in slaap en liet ik hem gewoon in de Wagen slapen soms zelfs buiten laten staan. Maar wellicht doe je dit al. 
Flesje aanbieden op andere plekken in huis of in combinatie met leuke vrolijks muziekjes of tv beelden. Zelf de fles geven. 
Kouder of warmer geven.
Hopelijk wordt het snel beter, het blijft zo ontzettend lastig met die kleintjes en het is zo frustrerend! En anders gewoon eens pap proberen met een lepel, kunstvosdig bijvoorbeeld met rijstebloem vanielle of andere pap die vanaf 4 maanden is.
sterkte iig!! 
 
Ah wat een zorgen ☹ ik zat ook te denken aan misschien spruw? Toen wilde mijn zoontje ook niet drinken. Als hij stagneert in groei en niet aankomt in gewicht zeker even langsgaan bij een zorgverlener of de huisarts? Misschien heb je het al geprobeert, anders kan je het speentje van de fles voorverwarmen onder de warme kraan dat pakken ze soms wel. Qua slapen hebben jullie al een beetje een vast ritme op de dag en ben je bekend met wakkertijden? Veel sterkte! 
 
Terug
Bovenaan