Baby 3 maanden wilt alleen bij mama slapen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een knap zoontje van 3 maanden oud maar hij wilt alleen bij mij slapen in me armen. Ik wordt er soms moe van maar ik kan niet ander dan toegeven want anders blijft die paars oplopen van het huilen. Wat moet ik doen? Wat kan ik doen? Snachts slaapt die wel in zn bedje.. Ik wordt ook moe van de commentaar om me heen dat ik hem maar moet laten huilen want het is niet goed wat ik doe zeggen ze. </p>
 
Heb je al een draagdoek of draagzak geprobeerd? Dan heb je iig je handen vrij. Laten huilen hoeft niet. Pas naar een half jaar hebben ze door dat er iemand komt als ze huilen.
 
Hier hetzelfde probleem! Mijn zoontje is ook 3 maanden. Wil alleen op mama’s borst slapen.. sinds de vaccinatie ook snachts, bezorgd me slapeloze nachten nadat hij al weken doorsliep. T zal ongetwijfeld ook bij de regeldagen rond de 3 maanden horen. 
Ik heb een draagzak en draagdoek, maar met deze temperaturen niet te doen. Hij vind het ook niet zo leuk meer, zie warm. 
Ik probeer hem steeds maar in slaap te wiegen en als hij in diepe slaap is in zijn bedje te leggen. Werkt 50%, Haha dus ik blijf t steeds gokken. Maar het is idd zo vermoeiend! 
 
Bedankt voor je reactie 
Ik wil wel een draagdoek proberen maar moet zelf nog herstellen van een galblaas operatie. Dus daar wacht ik liever nog mee... 
 
Ja dat doe ik ook als die diep slaapt leg ik hem op bed maar zodra die ligt is het janken.. Ik denk dat ik er maar ff doorheen moet en volhouden  ben zelf ook een beetje op..
 
Terug
Bovenaan