Baby 3 maanden

<p>Hallo,</p><p>Ik heb waarschijnlijk een hele rare vraag, maar ik zit ermee in mijn hoofd. Ik lees dus dat vanaf nu ongeveer mijn zoontje moet brabbelen/ 'praten'. Mijn zoontje schreeuwt weleens een kreet eruit maar verder dan dit en huilen dan komt hij niet. Alllleeeeen, als hij dus bij andere is of bij mijn man dan brabbelt hij wel!! En niet lang, maar toch. Bij mij doet hij dit dus niet en kijkt mij alleen schapig aan of lacht of trekt gekke bekken etc, maar geen geluid.</p><p>Herkent iemand dit? Ik vroeg mij af of het aan mij kan liggen, vind hij mij niet interessant genoeg om tegen te 'praten'?</p><p>Naja hoor het graag. Thanks.</p>

Das inderdaad een bijzondere vraag! Mijn baby lacht misschien ook vaker naar anderen dan naar mij en soms "praat" hij veel op een dag maar soms ook n hele dag niet. En als er dan iemand vreemds komt die hem aandacht geeft begint hij ineens charmant te lachen en geluidjes te maken. 
Als ik met een hoge stem praat kan ik get soms wel uitlokken. Mijn andere zoon van 7 zegt dan mama waarom praat jij zo raar ?

Ten eerste, je kindje ZOU vanaf nu kunnen gaan brabbelen, maar hoeft nog helemaal niet! Dat hij het bij jou nog helemaal niet doet, en bij anderen een heel klein beetje, is niks om je druk om te maken hoor. Blijkbaar heeft hij bij jou andere prioriteiten, maar dat brabbelen komt vanzelf!

Terug
Bovenaan