Baby 3 mnd huilen/overstrekken tijdens fles

<p>Hi! Mijn dochter van 15 wk huilt/schreeuwt sinds een week continu tijdens de fles. Elke keer drinkt ze kleine beetjes en dan begint het weer. Voorafgaand heeft ze nooit problemen gehad met het drinken van de fles en er is geen sprake van spruw. Daarbuiten is ze een tevreden, rustige baby. Ze dronk 5 x 180 maar momenteel heeft ze aan 130 cc voldoende. Zelf denk ik aan een sprong... zijn er ouders die dit gedrag bekend voorkomt? En die nog tips hebben? Erg lastig als je net weer moet werken... dank!! </p>

Jaa mijn dochtertje van 19 weken oud deed dit tot paar dagen terug ook paar weken lang. Paar slokken en dan weer even stoppen om te huilen en opeens niet meer op de "normale" manier vastgehouden willen worden tijdens de fles. Dit was icm snachts weer vaker komen en hele dag door chagerijnig zijn...Sinds een paar dagen is ze opeens weer vrolijker, komt ze snachts weer maar 1x en drinkt ze ook weer rustiger. Ze brabbelt ook opeens meer en ze ziet veel meer dus ik ga er vanuit dat ze net uit 4e sprongetje is gekomen...was best heftige dus succes! ;) Het is supervervelend als je er middenin zit, maar het gaat allemaal weer voorbij...

hey wat vervelend!
onze dochter overstrekte ook heel erg, we zijn met haar bij een osteopaat geweest. Daar bleek haar nekje vast te zitten (waarschijnlijk door de heftige bevalling). Na 2 behandelingen door de osteopaat was het overstrekken helemaal over en kwam de rust ook snel terug in haar lijfje. 
Succes en sterkte!

@Nicole, thanks voor je reactie. Hier precies hetzelfde ja, s nachts weer vaker om voeding vragen en niet vrolijk terwijl ze voorheen altijd vrolijk was. Het zal inderdaad weer goedkomen.. even doorzetten! Fijn je reactie, stelt gerust. ☺️

Terug
Bovenaan