Baby 3 mnd slaapt niet meer door

<p>Hoi allemaal,  onze dochter is nu 3 maanden en 1 week. Is met 37 weken geboren. Sliep vorige week van 23.00 uur tot 5.30 of langer. Maar sinds 4 nachten komt ze weer rond 4.00 uur en is dan wakker! Afgelopen nacht is ze zeker een uur wakker. Dan valt ze in slaap om vervolgens na 3 kwartier weer wakker te worden. Ik geef haar dan maar de fles. Herkent iemand dit? Ze sliep altijd goed in de nachten. Kwam wel vaak 1x maar sliep dan ook gelijk weer in! Iemand tips? </p>
 
Haha ik moet hier erg om lachen. Je hebt tot nu toe gewoon vreselijk veel mazzel gehad. Wakker worden is normaal voor een baby van drie maanden. 
 
Waarschijnlijk is het een fase of zit ze in een sprongetje. Zou proberen haar in slaap te krijgen zonder fles, anders raakt ze daar aan gewend en wordt het lastiger om weer door te slapen. Of ze moet echt honger hebben, dan natuurlijk wel een fles geven. Verder helaas geen tips. 
 
Ons kleintje van 4 weken slaapt ook al een tijdje door. We zijn wel mazzelaars maar kan me voorstellen dat het heftig is als ze weer 's nachts wakker worden. Je bent het dan net gewend, dan valt het wel tegen.
Wij gaven 's avonds altijd een flink flesje afgekolfde melk zodat ze met een vol maagje gaat slapen. We hebben nu 2 dagen alleen BV gegeven voor het slapen. Daarbij is het inslapen wel moeilijker maar gelukkig slaapt ze nog wel door.
Hopelijk is het een sprongetje en slaapt ze snel weer door. Huilt ze ook of is ze alleen aan het brabbelen? Wij halen haar er niet uit als ze gewoon wakker is. 
 
 
Dank jullie wel voor de reactie’s! Ze is echt wakker! Laat haar ook liggen als ze alleen aan het brabbelen is. Maar dat gaat wel over naar huilen. 23 uur fles is lastig. Ze drinkt die nooit leeg! Ze slaapt dan. Luier verschonen en na 3 tellen is ze weer vertrokken! Hopelijk is het inderdaad ern sprongetje. Ze is wel 3 weken te vroeg geboren. Moet ook zeggen dat ze haar flessen op een enkele keer maar leeg drinkt. We proberen nu 150 water. Eerst sliep ze gewoon gelijk in in de nacht! En dat vind ik dus raar dat ze dat nu niet meer doet. Hopelijk een fase!
 
Klinkt alsof je iedere truc in het boek al uitgeprobeerd hebt. Klinkt me wel als een fase in de oren.
Hier slaapt ze niet lekker als ze net te weinig eet. Maar als ze het aflegt voor de fles leeg is dan is dat niet echt handig.
Ik heb verder geen tips voor je. Maar ik duim voor je dat ze snel weer doorslaapt. 
 
Terug
Bovenaan