baby 3 weken op voor

Hallo allemaal

Ben van de week bij de vk geweest alles was oke,maar ze zag aan me dat ik er al aardig mee aan ben.
Me buik word met de dag groter en iedereen denkt dat ik nog maar ff moet!
Helaas no 15 weken en krijg nu al klachten die ik bij de vorige pas heel laat in de zwangerschap had.

Ze ging ff voelen en hartje luisteren en toen zei ze..... oke dit word een flinke,want wat ik zo voel zou je zo 28 weken zijn ipv 25!!!!!!!!

We zullen je goed in de gaten houden want als dit 10 pond word moeten we ff praten!

Uh 10 pond?! Lara was 8 pond met haar geboorte en toen had ik al een flinke knip van de vk gehad........

Ik zag mijn geest al dwalen en hoop zo dat het niet nog harder gaat groeien,want een keizersnee zit al in mijn kop,maar schijt in me broek als dat moet gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pffff zo lucht ff op en we moeten afwachten. over 5 weken krijg ik nog een echo (stond al gepland) wegens een kleine afwijking in de niertjes wat in het ziekenhuis niet te zien was,maar dan meten ze gelijk alles ff op.

Bedankt voor het lezen en ik ben het ff kwijt!

Groetjes Brenda

Hoi babyboom,

Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen over de grootte van je baby,maar als ze het niet vertrouwde dan mocht je wel gelijk komen.

Die dikke buik heb ik ook erg last van, ben ontzettend dik, ik krijg gemiddeld op een dag 2x te horen dat ze denken dat ik niet zo lang meer moet, meestal antwoord ikzelf dat ik november nog best ver weg vind, en dan zie je ze kijken en dan is de volgende vraag: "dan krijg je zeker een tweeling". Nee ook dat niet maar ik ben gewoon dik. Kan er niks aan doen, maar kan er wel goed last van hebben, zoals in mijn rug en mijn buikspieren. Ik vraag me ook af of jij daar ook last van heb.

Gr.

Er zal tegen het einde vast nog wel een echo gemaakt worden als ze dan nog steeds twijfelen over de grootte..... tot die tijd zou ik me er niet al teveel de lol van het zwanger zijn door laten vergallen.

Ben nu zwanger van de 3e en wederom is het een kind dat ruim 2 weken voorloopt in groei.... tenminste dat was met de 20 weken zo, we zijn nu dus alweer wat weken verder. Het grappige is wel dat je dat deze keer NIET aan mijn buik ziet. De vorige 2x had ik ook een beste buik (9 en 8 ponder) en ook al verwachten ze deze keer dus ook wel 'ergens tussen 8 en 10 pond' heb ik een vrij bescheiden buik.
Ben na die 20 weken echo nog niet weer bij de VK geweest  vanwege onze vakantie  (mag morgen weer) en ben benieuwd wat zij van buik/baby vindt.

Maar ze gaan uit van gemiddeldes en je dochter was ook al groter dan gemiddeld.... dus zal ook voorgelopen hebben.... dus nu voorlopen zou ook 'gewoon' weer 8 pond kunnen worden (onze jongste was ook ruim 2 week voor op groei toen ik met 29 weken een echo kreeg en hij was dus ruim 8 pond). Ze groeien ook in spurten, dus wie weet gaat het allemaal best wel meevallen!

Oh ja die knip heb ik bij de eerste wel gehad, bij de 2e niet...

groetjes,
Marije

Hallo,

Tijdens mijn vorige zwangerschap liep mijn baarmoeder op een geven moment 4 weken voor. Toen heb ik ook exra groei echo's gehad ( krijg ik dit keer weer met 30 en 36 weken) Maar uit de echo bleek het kindje compleet normaal qua grote. Alleen de baarmoeder liep dus voor.
Me zusje heeft dit nu ook, bij haar dachten ze ook dat een abnormaal groot kind zou krijgen, maar op de echo was een kindje te zien dat precies goed op de groei was.

Maar stel je kindje wordt echt heel groot geschat, wordt je vaak met 38 weken ingeleid!

bedankt meiden voor jullie reacties!!!!
FENNE; ik heb ook meer klachten nu en dan ook vooral me buik,rug,heupen en nu vanmiddag een hele rare rode plek op mijn binnenkant van mijn enkel.
Zal waarschijnlijk gesprongen aderen zijn aangezien ik al een tijd met steunkousen loop ivm spataderen!!! pffff gaat niet over rozen hoor,maar morgen ff dokter bellen ff kijken of het niet heel erg is.....

Succes allemaal maak me niet echt druk meer nu ik jullie verhalen heb gelezen!
Groetjes

mijn baarmoeder stond met 20w al op de hoogte van 27w. En het is pas mijn 1e kindje... Op de echo zit de baby op de hooste lijn maar hij gaat er niet overheen dus ik hoef mij geen zorgen te maken.
Ze hebben wel met 25w mijn bloedsuiker getest, maar gelukkig daar ook alles goed. Nu maar afwavhten.

Terug
Bovenaan