Baby 3 weken oud. Nu al weer ongesteld?

<p>Hoihoi, </p><p>Ik ben 25 januari bevallen van ons eerste kindje. Dit is morgen precies 3 weken geleden. </p><p>Het vloeien was verre weg gestopt eind vorige week & afgelopen maandag. Maar nu begon het dinsdag avond ineens weer met bloeden. Het houd ook nog steeds aan. Kan het zijn dat ik nu alweer ongesteld geworden ben?</p><p>Even nog wat bij informatie: Voor mijn zwangerschap had ik nooit last van ongesteld zijn, dus ik kan niet uit bepaalde kwaaltjes opmaken bij mezelf of dit vloeien is of dat de periode nu al weer is aangebroken. En ik kolf zn 3 keer per dag mijn borstvoeding. Dus dit geef ik niet de volledige tijd. </p><p> </p><p> </p>

Ja ik dacht meteen hetzelfde als gebruiker111771, werd mij ook verteld dat het weer heftiger werd als je weer wat actiever bent en dat was bij mij ook zeker zo. 

Bij mij was het na 3,5 week na bevalling toch echt ongesteld en daarna is dit gewoon om de 4 weken gebleven. 
Denk dat beidde opties kunnen, dus je moet ff kijken welk het bij jou is! 

Ik was 4.5 week  na de bevalling ook weer ongesteld. Her vloeien was ook net een paar dagen gestopt en ik dacht ook: huh, kan dit??
Maar precies 4 weken later werd ik weer ongesteld, dus ik zat gelijk terug in het ritme. Dus ja, het kan! Als je nu gewoon een dag of 5 vloeit en over een week of 4 weer begint te bloeden, weet je zeker of het ongesteld zijn was...

Terug
Bovenaan