Baby 3 weken wat aan doen met 24 graden

<p>zoals titel al zegt wat doe je een kleintje van 3 weken aan met 24 graden.  Morgen wordt t zo warm in de ochtend gaat ze even mee op pad in draagzak maar wat zal ik haar dan aan doen? Vind dat best lastig</p>

Ligt een beetje aan je kindje, maar omdat ze ook warm wordt van jouw lichaamswarmte zou ik denk ik 1 laagje doen (romper lange mouw, broekje, sokjes). 
Over het algemeen geldt 1 laagje meer als jijzelf, een draagdoek telt ook als laag. Je kunt het aan je kindje voelen in het nekje, als ze het te warm heeft, kun je altijd nog even wat uit doen. 

Kindjes worden doorgaans sneller te warm dan te koud aangekleed. Als ze in de draagzak meegaat wordt ze ook nog extra warm gehouden door jou. 

Lekker een romper met lange mouwen, een dunne lange broek en sokjes. En wij namen altijd nog een hele dunne sjaal mee (ik leg zo uit waarom)
Word het te wam? Eerst de sokjes uit, is het daarna nog te warm, dan doe je haar broekje uit en knoop je de sjaal rondom je middel zodat haar beentjes wel beschermd blijven tegen de zon

Terug
Bovenaan