Baby 4,5 maand drinkt minder

<p>Hoi! Onze dochter is nu 4,5 maand en sinds 2 weken drinkt ze minder, we dachten eerst dat het aan de tandjes lag (Rode wangetjes, verhoging en dan weer niet, andere ontlasting) ze was wel goed gegroeid en zag er goed uit (we hadden toevallig een afspraak bij het cb) verder is ze ook goed te pas en is ze gewoon zichzelf. Alleen vandaag heeft ze een mindere dag,beetje hangerig en huilerig, maargoed dat kan natuurlijk. Maar nu liet ze vanavond weer 110 staan van de 210 (180+6) verder heeft ze vandaag de flessen opgedronken op 10cc na <span style="font-size: 16px;">maar</span> dat deed ze wel vaker. Verder laat ze er (sinds 2 weken dus) soms 90 soms 70 inzitten en heel af en toe drinkt ze dan <span style="font-size: 16px;">verder</span> op het aankleedkussen tot er nog 20/10 overblijft. Ik heb ook al geprobeerd een paar dagen geen (oefen)hapjes te geven maar dit geeft ook geen verschil. Op het cb zeiden ze er verder niet veel over. Wat zou dit zijn? Is het een fase of? Normaal maak ik me niet zo snel zorgen maar het is ons eerste kindje en ik vraag me nu toch af wat dit zou kunnen zijn? </p>

Hoeveel flessen krijgt ze op een dag en hoeveel zit daarin?
Mijn zoontje (8mnd) drinkt ook altijd met tussenpozen slecht en dan weer goed. Zo lang er minimaal 500 cc per dag in gaat en ze goed groeit, zou ik me er geen zorgen om maken. Reden kan vanalles zijn: tandjes, sprongetje, virus, etc.

Ze krijgt 5 flessen op een dag, 4x 180cc en de laatste 150 want ze drinkt om 11u savonds nooit geweldig dus die ging sowieso nooit op. Ik zorg er idd voor dat ze iig 500 ml drinkt op een dag. Bedankt  voor je reactie

Bij ons hielp het om van 5 naar 4 flessen te gaan (5x150+5 naar 4x180+6) en dan iets langer tijd ertussen. Komen nu uit op ongeveer 8.00-12.30-16.30/17.00 en 21.00 uur. Soms schuift het een half uurtje. S ochtends en s avonds klein oefenhapje. 

[quote quote=10267918]Bij ons hielp het om van 5 naar 4 flessen te gaan (5×150+5 naar 4×180+6) en dan iets langer tijd ertussen. Komen nu uit op ongeveer 8.00-12.30-16.30/17.00 en 21.00 uur. Soms schuift het een half uurtje. S ochtends en s avonds klein oefenhapje.[/quote]
Bedankt ga ik eens proberen :)

Terug
Bovenaan