<p>Hoi! Onze dochter is nu 4,5 maand en sinds 2 weken drinkt ze minder, we dachten eerst dat het aan de tandjes lag (Rode wangetjes, verhoging en dan weer niet, andere ontlasting) ze was wel goed gegroeid en zag er goed uit (we hadden toevallig een afspraak bij het cb) verder is ze ook goed te pas en is ze gewoon zichzelf. Alleen vandaag heeft ze een mindere dag,beetje hangerig en huilerig, maargoed dat kan natuurlijk. Maar nu liet ze vanavond weer 110 staan van de 210 (180+6) verder heeft ze vandaag de flessen opgedronken op 10cc na <span style="font-size: 16px;">maar</span> dat deed ze wel vaker. Verder laat ze er (sinds 2 weken dus) soms 90 soms 70 inzitten en heel af en toe drinkt ze dan <span style="font-size: 16px;">verder</span> op het aankleedkussen tot er nog 20/10 overblijft. Ik heb ook al geprobeerd een paar dagen geen (oefen)hapjes te geven maar dit geeft ook geen verschil. Op het cb zeiden ze er verder niet veel over. Wat zou dit zijn? Is het een fase of? Normaal maak ik me niet zo snel zorgen maar het is ons eerste kindje en ik vraag me nu toch af wat dit zou kunnen zijn? </p>