<p>Hallo allemaal,</p><p>mijn dochtertje van 4,5 maand heeft een lastige start gehad en als ik eerlijk ben gaat het nu nog steeds niet goed en begin ik zo langzamerhand uitgeput te raken.</p><p>Ze heeft vanaf haar geboorte 'buien' gehad die ongeveer 30/40 minuten duren waarin ze totaal overstuur en ontroostbaar is. Ze overstrekt dan de hele tijd en ik denk dat dit krampjes zijn (geweest). </p><p>De fles is altijd al moeilijk geweest, altijd een gevecht. Ze gilt ook onwijs hard. Wil of niet drinken, of heeft veel dorst maar begint te gillen na elke slok etc. Vanaf het begin altijd veel gespuugd/mondje terug. </p><p>Het rare is dat er soms flessen tussen zitten die perfect gaan, en soms is het een drama. Totaal onvoorspelbaar.</p><p>Inmiddels heb ik bij de HA (die vond dat dit er bij hoort, elke baby huilt en heeft krampjes) gesmeekt om een doorverwijzing naar een KA, en daar lopen we nu. </p><p>De KA heeft reflux en KMA geconstateerd, en we zijn begonnen met Nexium en Pepti. Nexium sloeg niet aan, Pepti wel. Alsof we een ander kindje hadden. Echter is dit na 4 weken gebruik weer omgeslagen en zijn we weer terug bij af. Inmiddels gebruiken we Ranitidine in plaats van Nexium en zijn we overgezet op Neocate. </p><p>Met de neocate is ze vorige week begonnen maar dit lijkt helaas ook weer niet te werken. Ze lijkt veel last te hebben van krampjes (heeft weer kramp aanvallen na de fles die zo 3 kwartier kunnen duren, totaal ontroostbaar) en blijft ook veel spugen. Daarnaast heeft ze sinds het gebruik van Neocate veel last van boertjes.</p><p>Ik weet het nu echt niet meer. De KA gaf aan dat we nu alles hebben geprobeerd wat we kunnen en dat een volgende stap opname is in het ziekenhuis, maar dat zie ik echt niet zitten. Dat zou namelijk betekenen dat we haar daar een week achter moeten laten en dat vind ik echt onmenselijk.</p><p>Ik was benieuwd of er mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en of ze nog tips hebben of andere dingen waar we aan kunnen denken.</p><p>We hebben alle flesjes al geprobeerd (difrax blijkt het beste te werken), bedje staat schuin, houden haat minimaal een half uur na haar voeding overeind etc..</p>