Baby 4.5 maand krijst wanneer die in armen ligt

<p><span style="font-size: 16px;">Dames vraagje </span></p><p><span style="font-size: 16px;">Mijn zoontje krijst  het echt uit als hij bij ons ligt in de armen. Zodra wij hem wegleggen in de box of op een kleedje is hij weer stil. Ook al zit hij dan recht  op bij ons in de armen raakt  die helemaal overstuur net of die dan pijn heeft zo krijst die het uit. Ik dacht eerst wel krampjes  ofzo maar het rare  is het is alleen als die bij ons  in de armen ligt.  Iemand enig idee wat dit kan zijn?</span></p>

Sinds kort denk nu anderhalf tot 2 weekjes.
Wij zij vanochtend naar de dokter gegaan  en die zag niks verontrustend.
Geen ooronsteking keel onsteking etc.
Zit misschien  zelf te denken naar de osteopaat maar weer te gaan  misschien  heeft die last van zn nekje ?
Ik weet het ook niet meer. Hij heeft verder in bedje of in de maxicosi etc nergens last van echt  alleen als die bij ons nog even ligt
Hij ligt altijd eventjes bij  ons om in te dutten voor die naar bed gaat. 

Hij doet het ook als hij niet moe is? 
En anders, ja, onze dochter is ook een pittig geval. Zomaar op schoot zitten (laat staan liggen) is er niet bij. Ze moet iets te doen hebben, en vooral iets wat zij wilt... probeer daar maar eens achter te komen als ze 4,5 maand zijn. 
Als ze moet slapen en we hebben haar vast op de schommelstoel (als ze gewoon echt niet in slaap komt in bed), is het ook brullen. Zodra je dan opstaat en gaat lopen, is het goed. Als ze maar wat te zien heeft en ik maar loop.

Slapen gaat verder gewoon goed hoor zodra ik hem in bedje leg  is het soms even mopperen maar gaat dan gelijk slapen  daarna. Elk slaapje doetie in bedje. Maar tis meer die houding als je hem  vasthoud  en zit op de bank  of hij nu moe is of niet ?
Blijft zoeken bij die kleintjes 

Slapen gaat verder gewoon goed hoor zodra ik hem in bedje leg  is het soms even mopperen maar gaat dan gelijk slapen  daarna. Elk slaapje doetie in bedje. Maar tis meer die houding als je hem  vasthoud  en zit op de bank  of hij nu moe is of niet ?

Ik snap je helemaal, denk je éindelijk te weten hoe het moet.... is het ineens weer helemaal fout. Meegaan in hun behoefte dan maar. Maar ik snap dat je liever even knuffelt soms. Daar is mijn dochter ook echt niet van gediend. 

Terug
Bovenaan