Baby 4 maanden buikgriep

<p>Hi meiden,</p><p>ik heb een zoontje van 4 maanden en sinds een aantal dagen drinkt hij zijn flessen niet meer op. Hij laat elke keer 70-100 staan van de 180 flessen.</p><p> </p><p>Ook moet die nu tijdens elke fles poepen terwijl dit normaal 1 x per dag was. De poep is ook heel waterig.</p><p>Ik weet niet zo goed wat het is hebben jullie misschien ervaringen hiermee?</p><p>En wat eventueel te kunnen doen.</p><p> </p><p>Groetjes Tamara</p>

Onze dochter (ook 4 maanden) heeft dit vorige week gehad, zes keer een diarreeluier per dag...
Wij zijn preventief naar de huisarts geweest, maar die heeft verder alleen gekeken. Wel kregen we het advies om vaker kleine beetje drinken aan te bieden zodat ze niet minder dan de helft van wat ze normaal drinkt binnen zou krijgen. En zodra ze een zieke, lusteloze indruk maakte moesten we terugkomen en goed in de gaten houden dat ze niet uitdroogt. Dat was gelukkig niet aan de orde en na vier dagen knapte ze weer helemaal op.
beterschap voor je zoontje, want er is niks aan als ze ziek zijn!

Mijn dochter heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen ivm buikgriep. Ook 4maanden.
Mijn dochter hield niks binnen, overgeven tot aan gal toe. En helemaal slap. Luiers die heel erg stonken naar rotte eieren en bruin/groen van kleur en ze was zo misselijk dat ze niks wilde drinken.
Denk eerlijk gezegd dat dit bij jou nog meevalt. Zolang ze nog drinkt en goed reageert gaan ze waarschijnlijk weinig doen, maar je kunt altijd de huisarts bellen

Hier ook eentje die vorige week buikgriep had. Begon met zn hele fles terugspugen en de volgende dag begon de diarree. Wel 6/7 volle natte poepluiers per dag en soms ook gal spugen inderdaad. Verder was hij nog heel alert en dronk hij ook vrij goed. Zolang dat zo is hoef je je nergens écht zorgen over te maken en is het gewoon iets wat over moet gaan. Sterkte!

Dankjulliewel voor jullie reacties!
Ze zeggen overal 6-7 plas luiers per dag. 
mogen dat ook kleine plasjes zijn of moeten dit goede volle plas luiers zijn? 

want hij heeft op dit moment hele kleine plas luiers.

Terug
Bovenaan