Baby 4 maanden drinkt overdag ineens slecht

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal.</p><p> </p><p>Onze zoon van 4,5 maand eet sinds een week heel slecht overdag. Hij krijgt 5x 180ml en dit leek altijd net genoeg te zijn en nu drinkt die overdag 1 of 2 flessen helemaal leeg en haalt dit dan in de nacht weer in (1 fles) omdat die giga honger heeft. </p><p>Hij sliep vanaf 5 weken al door en zo kennen wij hem dus helemaal niet, Snachts is die ook dood moe maar heeft zo'n honger dat die na zn fles of tijdens zijn fles heerlijk in slaap valt. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Ligt het aan de fles? Altijd dr Brown. Is het een sprong? Zo ja, hoelang duurt dit? Haha. Of kunnen er andere oorzaken zijn? </p><p>Graag hoor ik tips of ervaringen.</p>

Mijn zoontje drinkt tijdens een spongetje altijd slecht. Dus dat kan het zijn. 4,5 maand is ongeveer de 4e sprong. Heb je het boek of de app van Oei ik Groei? Daar kun je zien hoe lang de sprongen ongeveer duren.
Helaas weet je het nooit zeker. En je kunt hem niet dwingen om overdag meer te eten. Het enige wat je kunt doen is met hem mee bewegen en in je hoofd houden dat dit ook weer over gaat.

Mijn zoontje heeft dit ook gehad toen hij 4 maanden was. Hij is nu 5,5 maand en sinds een week of 2 drinkt hij zijn flessen weer leeg. Het kan inderdaad met het 4e sprongetje te maken hebben. Het slapen is nog niet als voorheen maar gaat wel weer beter gelukkig. 

Terug
Bovenaan