Baby 4 maanden drinkt slecht en huilt tijdens het drinken

<p>Ik hoop dat er mamas zijn die mij kunnen helpen. Mijn zoontje 4 maanden drinkt zooo slecht! Sinds hij is overgestapt op de puramino nutramigen (wegens koemelkallergie) gaat het al niet zo geweldig maar nu is het helemaal erg. Hij deed al minimaal 30 min tot 45 min over een flesje maar nu ben ik langer dan 1 uur of ander half uur bezig om het erin te krijgen. Hij heeft buikgriep gehad (geen koorts wel diarree en overgeven) maar dat is nu ook voorbij maar nog altijd zooo slecht drinken. Ook huilt hij tijdens het drinken en als ik stop en ik leg hem neer is die weer een vrolijk ventje en aan het lachen! (Hij heeft trouwens ook zware reflux maar krijgt omeprazole en sindsdien is het een vrolijk rustig kindje alleen dat drinken is dus een probleem) </p><p>iemand enig idee waar dit aan kan liggen??? Tips please? </p>
 
Welke speen gebruik je op de fles? Misschien is je kindje toe aan een maatje groter als ik het zo lees. Hopelijk heb je er iets aan.
 
Dat klinkt echt als een speen issue. Dr brown heeft ook speen maten: 1,2,3. Die vind je op de hals van de speen. Wij hadden dit probleem ook bij onze 1ste. Werd per direct een mooie 20 minuutjes/fles leeg zodra we naar maat 2 waren gegaan! Het hard zuigen aan speen 1 was funest, kreeg veel boeren/hik/spugen/viel in slaap bij 50cc….Hoop dat het voor jullie ook werkt ??
 
Terug
Bovenaan