Baby 4 maanden honger

Hallo allemaal,<br />Onze dochter drinkt al sinds 3 maanden 5 flessen van 180+6. Ze heeft altijd meer gedronken dan moet volgens “de regel”. Ook heeft ze al langere tijd geen nachtvoeding meer. <br /><br />Sinds een week wordt ze ‘s nachts wakker en wil ze drinken. Dit proberen we nu af te vangen met een voeding van 210+7 om 23:00. Echter blijft ze overdag ook honger houden na haar fles. <br /><br />Zijn er mensen die ervaring hebben met babytjes die meer drinken dan ze eigenlijk mogen? Mogen we de flessen overdag nog een keer ophogen?<br />
 
Zou je niet willen proberen om aan vaste hapjes te beginnen? En ja, melk ophogen mag zeker. Probeer overdag te verhogen zodat je snachts niet hoeft te geven!
 
Bij mij hetzelfde! Ik ben begonnen met groente geven s middags en ga nu ook in de ochtend fruit geven. In de laatste fles wat rijstebloem. (5 flessen van 180+6) Echter blijft ze soms s nachts nog komen, net als zojuist. Ik gaf haar een flesje van 60 en hoop dat dat er snel vanaf gaat haha. Volgens mij krijgt ze genoeg binnen overdag maar misschien mist ze me snachts? Ze gaat dan alleen niet terug slapen zonder flesje. Flesje van 60 is wel snel gegeven gelukkig.
 
Terug
Bovenaan