Baby 4 maanden huilerig

Hey
Mijn baby is bijna 4 maanden maar is erg huilerig..
Ze slaapt best veel overdag en lijkt ook altijd moe
Ze krijgt sinds kort fruit en groente hapjes. En ze heeft continu aandacht nodig.
Als ik ze in de box leg huilen in de wipper huilen...
Ze sliep eerst door snachts maar nu word ze iedere nacht om 4 uur wakker..
Wat kan ik doen om te zorgen dat ze minder huilt?

Hoi, mijn zoontje had verborgen reflux, zou ze dat kunnen hebben? Heb je een babynestje? Is ze ook erg onrustig? Dan zou je haar kunnen inbakeren als ze nog niet omrolt.

Lijkt op een sprong. Had mijn dochter ook rond de 4 maanden. Heeft bij haar helaas wel een aantal weken geduurd voordat het weer normaal was. Hoort ook een beetje bij deze sprong

Denk je dat het sinds de hapjes is? Misschien allergie? Mijn dochter is ook vier maanden en slapen gaat overdag ook niet zo goed. Korte slaapjes en na 16 uur lukt het helemaal niet meer. Rond 18 uur is ze bekaf maar ik vind het dan zo'n gekke tijd om haar naar bed te doen. Ze gaat normaal gesproken om 19 uur naar bed, krijgt om 23 uur nog een fles en slaapt dan tot 7 uur. 18 uur lijkt me gevoelsmatig te vroeg: ben bang dat ze dan voor 7 uur wakker is (en dat zie ik niet zo zitten!).
Doordat ze om 19 uur nu dus bekaf is, slaapt ze moeilijk in.. Hoop dat het ook een sprongetje is!

Als ze medisch gezien niks heeft koorts griep last vd oren ofzo? Zou ik ook zeggen een sprongetje.. ik zit dr nog in 5 maanden jong is ze nu en dit ook al een maand aan de gang... jengelig in de wipstoel box veel aandacht willen etc... 

Terug
Bovenaan