<p>Hallo mama’s,</p><p>vandaag maakte ik iets geks mee.. ik zat koffie te drinken en mijn 4 maanden oude baby pakte mijn handen en probeerde naar mijn beker te komen met zijn mond. Ik dacht eerst nog oké, hij zit in een fase waarbij alles zijn mond ingaat.. </p><p>dus ik zet de beker weg en hij word boos, gaat huilen. Ik pak de beker weer en hij grijpt weer mijn handen en probeert de beker naar zijn mond te brengen. Dit keer lukte het (de beker was leeg) en hij leek een poging tot drinken te doen. Dit ging meerdere keren achter elkaar zo.. echt pogingen tot drinken.. hij is 4 maanden oud en heeft vorige week 2x (met weinig succes) proefhapjes gekregen.. daar had hij nog niet echt interesse in.</p><p>Nu vraag ik mij af: Is dit normaal? Zijn er meer mama’s die dit mee hebben gemaakt? Ik ben namelijk een beetje bang dat de oppassende oma dit bij hem heeft uitgeprobeerd. Zelf zegt ze dat ze dit niet doet.. (het zou wel de spuitluiers verklaren die hij iedere keer heeft als hij bij haar vandaag komt..)</p>