Baby 4 maanden slaapschema

<p>Hallo,</p><p>Wij hebben een dochtertje van 4 maanden.. en ik vind haar slaap schema lastig omdat ik vergelijk met haar neefje die veel slaapt.. maar elk kind is anders natuurlijk.. </p><p>Wat zijn de slaap tijden van jullie kleintjes rond de 4 maanden?</p><p> </p><p> </p>

Overdag sliep mijn dochter op die leeftijd max 45 minuten per slaapje met steeds een wakkertijd van ongeveer 1.5 uur. Savonds sliep ze soms wat langer maar meestal niet en ging dan pas na de avondvoeding rond 22.30-23.30 slapen tot de volgende ochtend tussen 7.00-9.00. 

Wij hebben een zoon van 5 maanden. Hij heeft geen schema, hij word smorgens wisseld wakker (kwa tijden) en gaat dan meestal 2 uur later weer slapen, hij slaapt dan 1,5 uur. En dan in de middag gaat hij ook weer naar bed en slaapt dan vaak wel 2 uur.
Dan gaan we om 19:00 naar boven en slaapt die rond 19:30, om 22:00 geef ik hem dan slapend nog een fles, vaak slaapt die dan tot de volgende ochtend in 1 stuk of hij komt nog 1 keer Snachts en krijgt dan ook een fles.

Hoi hoi,
Mijn zoontje is gister 4 maanden geworden en zijn slaapjes overdag zijn echt heel wisselend. Alleen de avond bedtijd en ochtend tijden zijn vrijwel altijd hetzelfde. 
Hij gaat om 20.00 uur slapen en slaapt dan tot 07.00 Of 08.00 uur. 
Als hij sochtends wakker wordt krijgt hij de fles en na even boeren en wat spelen leg ik hem (na zo'n 30 minuten) weer in bed. Hij slaapt dan nog eens 1,5 uur. 
Vervolgens doet hij rond 12 uur nog een slaapje van 30 minuten. 
Dan rond half 3 nog een slaapje van een uurtje.
En dan rond 5 uur nog een slaapje van een half uur. 
Dan gaat hij rond 20.00 uur weer naar bed. 
Ik geef 4 flessen van 200 ml. 
08.00 - 12.00 - 16.00 - 20.00 uur.
Ik heb nooit een late voeding gedaan. 

Hoi hoi,
Mijn zoontje is gister 4 maanden geworden en zijn slaapjes overdag zijn echt heel wisselend. Alleen de avond bedtijd en ochtend tijden zijn vrijwel altijd hetzelfde. 
Als hij sochtends wakker wordt krijgt hij de fles en na even boeren en wat spelen leg ik hem (na zo'n 30 minuten) weer in bed. Hij slaapt dan nog eens 1,5 uur. 

Hoi hoi,

Mijn kindje slaapt niet overdag. Soms 20 minuutjes een keertje. Verder breng ik haar 8 uur naar bed. Slaapt ze ong half 10 en wordr ze 6 uur wakker

Hoi Elsked
Onze kleine man is nu ruim 4 maanden en krijgt 5 flesjes van 200CC. Deze drinkt hij overigens niet altijd leeg.
S'morgens word hij rond 7/8 uur wakker en krijgt hij zijn fles. Als ik merk dat hij moe word leg ik hem in zijn bedje of box. Word hij wakker haal ik hem er lekker uit en soms slaapt hij dan op mijn arm weer verder. Vervolgens weer rond 11.00, 15.00, 19.00 en 22.00 zijn fles. Ik laat hem lekker zelf bepalen wanneer hij naar bed wil als ik met zijn flesjes maar een beetje uit kom en dat vind hij prima zo.
Suc6! 

Terug
Bovenaan