Baby 4 maanden spuugt veel

<p>Hoi allemaal,</p><p>onze meid is 4 maanden en heeft altijd veel gespuugd. Dit best wel de hele dag door, gewoon golven melk die er uit komen. Ze groeit wel goed en is ook niet ontevreden maar ik word er helemaal gek van dat ik haar 6x per dag droge kleren moet geven. We hebben vanalles geprobeerd:</p><p>minder voeding<br />lang recht op zitten<br />vaker rust tijdens de fles<br />johannesbroodpitmeel<br />speciale speen</p><p>niets helpt. Wie heeft hier ervaring mee en heeft tips? </p>
 
Hoi,
Hier hetzelfde probleem gehad ook vanalles geprobeerd.
Op advies van mijn schoonzusje voeding van nestle nan gehaald in belgie of besteld via internet en alles was voorbij. Was nestle nan een paarse pot
 
Ja puur om het feit dat hij de voeding wat ik had niet binnen hield en steeds honger bleef hebben omdat alles eruit kwam.https://www.newpharma.nl/nestle-nan/689445/nestle-nan-a-r-melk-0-12-maanden-pot-800g.html?ef_id=Cj0KCQiA34OBBhCcARIsAG32uvMAfEbGOkbykxS6ho8kFh-iKjTEcb9tLCWQsLeL5HmeI9umZqIz15EaAuRXEALw_wcB:G:s&s_kwcid=AL!470!3!395337376025 Als je deze voeding pakt hou er wel rekening mee voor een speen met groter gaatje deze voeding is namelijk ook iets dikker
 
Het zou ook koemelk allergie kunnen zijn . Bij onze dochter is dat pas op 8 maanden ontdekt omdat de leidsters van het kinderdagverblijf ook wel vonden dat ze vaak spuugde. Vraag aan het consultatiebureau of je huisarts of dat mogelijk is en of je een proef met andere melk kan doen (geknipt eiwit).
 
Terug
Bovenaan