<p>Hallo mama’s,</p><p>ik hoop dat iemand tips heeft die we nog niet hebben geprobeerd. Onze zoon is 4 maanden oud en even met hem weg gaan om bijvoorbeeld boodschappen te gaan doen of ergens koffie drinken blijkt tot nu toe niet haalbaar. </p><p>Thuis gaat het redelijk (hij is altijd een ‘onrustige’ baby geweest). </p><p>We gaan na een fles en zijn dan voor de volgende fles weer thuis maar hij raakt hier tot nu toe echt overstuur van. Dit betekent dat hij niet meer uit zijn huilen komt zonder een extra fles en de rest van de dag en nacht en vaak ook de dag erna slecht slaapt. </p><p>Mijn man en ik houden van gezelligheid en eropuit gaan, we kennen dit dus ook niet. We gunnen hem en die zin echt de tijd en willen hem niet forceren maar soms moeten er gewoon boodschappen gedaan worden... </p><p>als ik dit aankaart bij andere vriendinnen met een baby snappen ze niet waar ik het over heb, want je gaat toch gewoon? En hij slaapt dan toch vast wel even? Of hij kan toch lekker om zich heen kijken? </p><p>We plannen nu vooral om onze zoon heen / mijn man gaat of ik. En zijn we het weekend samen dan gaan we wel even met onze zoon weg want we blijven het proberen en dan kunnen we het samen ook na afloop weer opvangen. </p><p>Kennen moeder dit? Is dit een kwestie van tijd/geduld? Moeten we het meer proberen of hem juist tijd gunnen? </p><p>En hoe kunnen we dit makkelijker maken voor onze zoon? </p>