<p>Hoi allemaal!</p><p>Mijn zoontje is 4 maanden oud en heeft na zijn geboorte enorm veel last gehad van krampjes. Een bezoek aan de osteopaat deed gelukkig wonderen en toen is het een hele tijd weggebleven. Maar nu is het zo dat hij sinds een aantal weken heel boos en jammerig wakker wordt tijdens zijn slaapjes (overdag en 's nachts). Hij houdt dan wel zijn ogen dicht, maar begint te kronkelen en laat uiteindelijk een paar scheetjes. Hij valt dan weer in slaap, maar een half uur later begint het riedeltje gerust weer opnieuw. Soms begint hij echt te huilen, dan til ik hem en op en laat hij soms een boer.</p><p>Hij krijgt Hero voeding in een Dr browns fles met ventiel. Een boertje komt bij hem nooit vanzelf, dat duurt heel lang. We hebben al meerdere keren geprobeerd om hem tijdens de voeding te laten boeren, maar dan duurt het maar en duurt het maar en komt er vaak ook niks. Voor ieder slaapje loop ik altijd nog een paar rondjes met hem over mijn schouder en vaak komt er dan nog een boertje. Maar altijd wordt hij wakker van al die lucht in zijn lijf.</p><p>Eerst gaf ik Nutrilon en toen had hij er naar mijn idee geen last van, maar sinds ik Hero gebruik (omdat het goedkoper is) wel. Is dit gewoon toeval of kan het daar aan liggen? </p><p>Wie heeft hier ervaring mee? Alle tips zijn welkom!! </p>