Baby 4 maanden weigert fles

Help!

Mijn zoontje van 4 maanden wil ineens niet meer uit de fles drinken terwijl hij dat wel altijd gedaan heeft. Ik geef en borstvoeding en fles...

Maar ik ben gewoon op, hij is 2 weken geleden ziek geweest en dacht dat het wel weer beter zou gaan. Hij komt om het uur overdag en snachts, dit duurt al 2 weken. Ik ben echt op en ik heb nog 2 oudere kinderen.

Ik heb andere flessen geprobeerd en andere spenen, zittend, liggend, lopend, zingend, door een anderlaten geven. Maar borstvoeding geven begint me gewoon tegen te staan of eigenlijk doet dat het al. Hij is ook onrustig aan de borst en dat was hij voorheen ook nooit.

Verder heb ik potje geprobeerd en dat gaat goed maar pap eet hij ook niet. Hij spuugt het gewoon uit... het is een heel vrolijk mannetje maar ook een driftkop.

Heeft iemand tips of ideeën?
 
Zit hij misschien in een sprongetje?

Mijn dochter dronk ook ineens zo slecht der flessen, gilden erbij en sliep dramatisch, alleen de fruit en groentehapjes gingen er goed in.

Ik geloofde nooit in die zogenaamde sprongen, dacht echt dat het onzin was, totdat mijn dochter 4,5 maand was en ik mij afvroeg waarom ze nou vreselijk moeilijk was sinds 2 weken!

Ik kwam erachter dat ze in een sprong zat door te lezen over deze sprong (die overigens erg lamg kan duren), misschien iets voor jou om te lezen?

Ik werd er rustiger van om te weten dat het maar een fase is en echt weer over gaat!

 
Nou we zijn bijna een maand verder... Helaas nog steeds geen fles.

Eind volgende maand heb ik een feest en dan ben ik een halve nacht weg, maak me daar echt zorgen om...

Hij eet wel een beetje pap en daarnaast fruit en savonds groente.

Het cb gaf als advies om het uit een beker te gaan geven. Dus dat gaan we maar proberen en hopen dat het wat wordt.
 
Terug
Bovenaan