<div class="html-content text-body-2 topic-content" style="caret-color: #000000; color: #000000; font-style: inherit; font-variant-caps: inherit; -webkit-text-size-adjust: auto; box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: 'Open Sans'; font-stretch: inherit; line-height: 24px; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap; word-break: break-word;" data-v-d4376cee="" data-v-27782250="">Hey mamas! Mijn zoontje is 4 maanden en een fantastisch lief, vrolijk kereltje. Snachts slaapt hij heel goed, wel nachtvoeding maar dat is helemaal prima, hoort erbij. Hij slaapt dan ook altijd zo weer in na z’n flesje. Hij slaapt bij ons in de cosleeper. Overdag is het een ander verhaal. Hij slaapt Overdag in een bedje op z’n eigen kamertje. Tot een week of 10 sliep hij overdag geweldig. Altijd dutjes van 1,5 a 2 uur maar na 10 weken werd dat minder, constant maar 45 minuten met soms een uitschieter van 1 a 2 uurtjes. we konden hem vaak na 1 cyclus wel weer in slaap krijgen, zij het op de arm of in de draagzak. Hij viel die eerste cyclus altijd goed zelf in slaap. Dus eigenlijk ook prima. Zeker in vergelijking met nu haha! Nu zijn het dutjes van ongeveer 20 minuten? Als dat het al is. Zelf in slaap vallen is veeeel lastiger en hij wil eigenlijk alleen nog maar dutjes op mij doen ? heerlijk maar wel wat onpraktisch en vraag me af of ik hem nu geen verkeerde dingen aanleer. Sprong 4 zouden we zo ongeveer wel uit moeten zijn. We maken kamertje donker, white noise, slaapRitueel al die dingen. Inbakeren niet meer want hij rolt om van buik naar rug en bijna ook andersom. Het gekke is, op de crèche slaapt hij zo 1 a 1,5 uur 3 x per dag ?super natuurlijk maar wel gek dat dat thuis niet lukt. Herkent iemand dit? Tips? Ik heb het idee dat ik iets “verkeerd” doe maar ff geen idee wat..</div><p> </p><div class="card-info flex centered-children" style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: inherit; font-style: inherit; font-variant-caps: inherit; font-weight: inherit; letter-spacing: normal; orphans: auto; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: auto; word-spacing: 0px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(26, 26, 26, 0.3); -webkit-text-size-adjust: auto; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration: none; box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; margin: 15px 0px; padding: 0px; border: 0px; font-size: inherit; font-stretch: inherit; line-height: inherit; vertical-align: baseline; display: flex; align-items: center;" data-v-27782250=""> </div>