Baby 4 mnd voeding

<p>Hi! </p><p>Onze zoon is 4,5 maand. Hij krijgt 5 flessen van 150+5. Daarnaast krijgt hij sinds twee weken ook een groentehapje. Hij vindt dit heerlijk! </p><p>Sinds een paar dagen neemt hij zijn laatste fles, papfles, niet meer. Hij gilt, krijst en wil niet drinken en niet slapen...</p><p>Is dit herkenbaar of heeft iemand tips? </p><p> </p><p> </p>

Komen misschien zijn tandje door? 
Ook al zie je ze nog niet je kan wel kleine puntjes voelen, mijn dochtertje van bijna 5 maanden heeft er nu ook last van, krijgen ze ook rooie wangetjes van. 

Komen misschien zijn tandje door? 
Ook al zie je ze nog niet je kan wel kleine puntjes voelen, mijn dochtertje van bijna 5 maanden heeft er nu ook last van, krijgen ze ook rooie wangetjes van. 

Hij is al zo'n 5 weken bezig met tandjes! Veel bijten, sabbelen etc..
Wist niet dat 't daar ook mee te maken zou kunnen hebben!

En als je een gewone fles geeft ipv pap? Drinkt hij dat wel?
Misschien vindt hij pap niet lekker. Mijn dochter heeft pap ook nooit lekker gevonden en of ik nou wel of geen pap in de fles deed, ze sliep even lang. Het is echt niet bewezen dat ze van een papfles langer doorslapen! 
Probeer eens een gewone fles te geven, kijken wat hij daarmee doet ?

Hij drinkt nu al zo'n 3 weken een papfles en gewoon leeg. Dus denk niet dat het daaraan ligt, maar kan het zeker proberen! Dank je 

Terug
Bovenaan