<p>Hoi,</p><p>Ik zoek even wat advies. Ik heb een zoon van 4 weken nu. Sinds een week of 2 zijn we aan het vechten met de voedingen.</p><p>Hij komt vaak elke 2 1/2 - 3 uur en zit op 150+5 hiermee zou hij dus voldoende moeten hebben aan 5 voedingen. Maar vaak na 2 uur begint het krijsen al. We gebruiken nutrilon 1 en forte (zijn de forte aan het opbouwen en de normale afbouwen 3 forte 2 normaal) maar hij is nog steeds totaal niet verzadigd en wilt dus heel snel weer een flesje. Daarnaast gebruiken we johannes brood pit meel omdat hij gulzig drinkt en door het te dun was hij letterlijk halve voedingen eruit projectielt. Hij zit dus minimaal op 7-8 voedingen. Voor krampjes hebben we druppels.</p><p>Hij wilt overigens ook niet alleen liggen het gaat een paar minuten goed en dan krijst hij alweer en doet dit ook snachts. Hij slaapt alleen maar bij me en met geluk een uurtje in de wieg. Ik kan dus echt niks en loop zowat de hele dag met een baby op de arm of slapend of krijsend nooit is gewoon rustig wakker...</p><p>Wel moet ik vermelden dat hij de eerste week van zijn leven in het zkh heeft gelegen met een infectie en lage saturatie. Hier hadden ze hem voor de longen dus veel op zijn buik en zij liggen. Maar echt de eerste 2 weken was er niks aan de hand..</p><p>Het huilen is vaak ook ontroostbaar tot er een flesje komt of hij valt in slaap en opeens weer wakker en krijsen en hij klaagt dan echt mega.</p><p>Ook zat ik te denken aan een koemelk allergie als ik kijk naar de verschijnselen.</p><p>Ik ben een beetje radeloos. Ik heb al contact gehad met het CB en die hebben vrij weinig advies. Morgen moeten we er voor het eerst naartoe en wil dit sowieso bespreekbaar maken maar heb weinig vertrouwen in het CB.</p><p>Wat denken jullie of heb en jullie nog advies? Tor zover heb ik het idee dat de forte geen ene **** doet voor zijn verzadigheid.</p>