<p>Hoi allemaal!</p><p>ik zit een beetje in dubio. Mijn zoontje van 4 weken slaapt eigenlijk alleen als hij door mij of door mijn partner wordt vastgehouden. Op zich heel fijn om lekker met hem te knuffelen, maar hierdoor ben ik heel de dag door met hem bezig. Als hij diep slaapt probeer ik hem weg te leggen, heel soms slaapt hij dan door maar dan wordt hij na een half uur of uur alweer wakker. Of hij wordt meteen weer wakker. Laten liggen heeft geen zin, want zelf valt hij niet in slaap.</p><p> </p><p>bij het consultatiebureau zeiden ze dat ik hem weg moet leggen voordat hij slaapt, zodat hii in de box of in zijn bedje zelf in slaap kan vallen. Wanneer ik hem weg leg als hij bijna slaapt, wordt hij klaarwakker en ligt hij vrolijk rond te kijken en na een tijdje beint hij te mopperen.</p><p>hoe kan ik hier het beste mee om gaan? Mijn gevoel zegt gewoon lekker bij mij houden, maar hierdoor ben ik heel de dag met hem in de weer. Of is er iemand die dit herkent en wat anders zou doen?</p>