Baby 4e sprong (17w) wie nog meer in hetzelfde schuitje?

<p>Beste Mama's, </p><p>Mijn baby is nu ongeveer 17 weken oud en is de afgelopen week ontzettend anders gaan gedragen. Ze slaapt super moeilijk in. Normaliter legde ik haar in de avond wakker neer en ze viel vanzelf binnen 10 minuten in slaap. Nu moeten we haar een half uur zowat in slaap wiegen en daarna dit proces een paar keer herhalen zodat ze eindelijk slaapt. Overdag lukt slapen al helemaal niet en slaapt eigenlijk nog maar bij mij in de draagzak, wat ook erg vermoeiend is. Drinken gaat ook helemaal niet meer soepel.. Ik kan haar alleen nog maar aanleggen wanneer ze half slaapt. Anders pakt ze de borst niet en gaat ze al krijsen wanneer ze het aan ziet komen. Het is zooo vermoeiend voor mij dus kan jullie tips wel gebruiken. Wie o wie zit in hetzelfde schuitje zodat we er samen doorheen kunnen komen? Ik heb begrepen dat deze sprong rond 5/6 weken duurt.</p><p>Liefs</p>
 
Heyy wij zitten ook in sprong 4 in combinatie met slaapregressie.  Begon met 15 weken ze is morgen 17 weken. Zwaar he? Pff ben er ook dood op van. Ik had begrepen dat het 2 tot 6 weken kan duren. Hopelijk gaat t gauw over 
 
Yep hier ook.. 19 weken is ie. Sinds 3.5 week slaapt ie opeens niet meer door. Soms 2x wakker tussen 19 en 7 en soms 10x en weer nachtvoeding(en). Einde mag nu wel komen van mij ?Overdag gaat het gelukkig wel goed. Eet goed en slaapt opeens dan wel super goed...
 
Pff herkenbaar. Overdag gaat het wel maar snachts is het een ramp. Ze sliep al enkele weken door maar komt nu weer voor nachtvoedingen en valt daarna weer moeilijk in slaap. Overdag slaapt ze gelukkig beter en daar waar mogelijk probeer ik dan ook mijn rusr te pakken. Hopelijk gaat het snel over. Meer dan daarop hopen kunnen we helaas niet doen. Succes
 
Hoe gaat het inmiddels met jullie baby's? Ik vrees dat mijn dochter van 16 weken ook aan dit sprongetje gaat beginnen. Hele dag jengelen. In de box is niet goed, op schoot niet, rondlopen een beetje... overal om huilen.
 
Mijn dochter is bijna 17 weken en ik dacht dat het aan de kou lag dat ze niet doorsliep. Dit doet ze nu sinds 2 weken. Maar ik herken mezelf zo erg in jullie verhalen. Ik ga meelezen!
 
Ik kan uit ervaring spreken dat het echt allemaal overgaat. Mijn zoontje van 8 maanden zit inmiddels in sprong 6 icm slaapregressie en de gebroken nachten zijn weer begonnen. Omdat ik al meerdere sprongen heb gehad weet ik dat het echt een fase is. Sprong 4 was bij ons wel de ergste die we tot nu toe gehad hebben. Succes iedereen! Gewoon vasthouden aan het feit dat het straks vanzelf weet beter gaat
 
Ik denk dat hier ook 1 tegen de sprong zit. Overdag slaapt ze zo moeilijk in t is elke keer huilen krijsen janken. In de nacht wordt ze ook ineens wakker. 
Ik ben dood op en heb vandaag mee zitten huilen.  Ben ten einde raad. 
Ook haar gedrag vind ik niks aan. Ze lacht niet meer kijkt ons niet meer aan.  Nee ook niet naar mijn mond of haargrens.  Kijkt gewoon pal langs ons heen.  Soms gewoon naar een witte muur.  We moeten alles uit de kast halen om haar tevrede te stellen. Soms laat ik haar gewoon in de box liggen. En dan kan ze zo zeuren tot ik weer ben. Maar dan gaat ze echt niet gezellig doen.  
Ik mis mijn kletskontje en lachebekje. Ik weet dat ze er niks aan kan doen. Hopelijk snel over!  
 
Terug
Bovenaan