<p>Zoals de titel al zegt ben ik benieuwd of mensen ervaring hebben met cold turkey stoppen met inbakeren.</p><div dir="auto"> </div><div dir="auto">Wij bakeren ons zoontje (bijna 4 maanden) vanaf een week of 5 in omdat hij heel beweeglijk is en zonder inbakerdoeken niet in slaap kwam. Op een gegeven moment zijn we over gestapt naar de Pacco omdat hij te sterk werd voor een gewone doek. </div><div dir="auto">Nu is hij van de week voor het eerst van rug naar buik gedraaid. Van buik naar rug doet hij al een tijdje. En hij moet volgende week beginnen bij het KDV waar ze niet willen inbakeren. De noodzaak om te stoppen met inbakeren is dus best hoog. Hij was daar vorige week wennen en ze zijn 1,5u met hem bezig geweest voor een slaapje van een kwartier.</div><div dir="auto">Normaal slaapt hij overdag zo'n 4 slaapjes van 45 minuten. Heel soms een slaapje van1,5u. Hij kan meestal zelf in slaap vallen nadat we een ritueel doen. In de avond/nacht slaapt hij nog niet door. Zo'n 4 a 5 u achterelkaar en komt nog voor 1 a 2 voedingen tussen 19 en 5uur. Hij wordt altijd tussen half vijf en half zes wakker.</div><div dir="auto">Nu heb ik gisteravond geprobeerd hem in slaapzak te laten slapen maar hij bleef maar zijn vuistjes naar zijn mond brengen of zijn speen uit zijn mond trekken tot zijn eigen frustratie. Wat uiteindelijk in huilen eindigde en toen hebben we toch weer de Pacco gepakt. Vanmorgen heeft hij een slaapje van45 minuten gedaan in de slaapzak nadat hij in slaap is gewiegd. De rest van de dag lag hij nog in de Pacco.</div><div dir="auto">Nu is mijn vraag: wie is er cold turkey afgebouwd? En is het een kwestie van doorzetten of kan het zijn dat hij er echt nog niet klaar voor is? Wat zouden jullie doen? Doorzetten met afbouwen of thuis zoveel mogelijk nog in de Pacco zodat hij iig thuis nog goed slaapt?</div><div dir="auto">Het is geen buikslaper. Hij blijft zijn hoofd optillen tot hij moe en gefrustreerd wordt en gaat huilen.</div><div dir="auto">We hebben een Pacco waar één arm uit kan maar ik heb het idee dat dat net zoveel frustratie oplevert als twee armen er uit. </div><div dir="auto"> </div>