Baby 5,5 maand opeens elke dag 5.30 wakker

<p>Helpppp!</p><p>Onze dochter sliep eerst altijd tot 7.30 en soms wel tot 8.30 oké nu snap ik dat dat een luxe is maar van de 1 op andere dag is het veranderd naar echt elke dag 5.30 en dat is toch best heel vroeg. Ze heeft geen honger want kan de fles gerust pas 7.00 geven.</p><p>Als ze wakker word om 5.30 gaat ze kletsen en brabbelen en geef ik haar speentje soms valt ze nog even een half uurtje in slaap maar daarna weer brabbelen en kletsen en lachen en valt dan niet meer in slaap!</p><p>Wat gaat hier mis ? Haha!</p><p>Is dit een fase ? Is dit herkenbaar ?</p><p>Tips zijn welkom ?</p>

Haha fase! Heb het ook gehad. Duurde bij mij zo’n 1,5 week. Hij is nu 6,5 maand en slaapt weer heerlijk door tot 8uur ?. Dus het komt weer goed. Al zit ik nu alweer 2 avonden met een baby die ineens begint te huilen, 5 minuten en dan slaapt hij weer. Zal ook wel weer een fase zijn. En zo blijft het de komende maanden nog wel even haha 

Mijn kleine meid is helaas altijd om en nabij 6u wakker.  Ze had ook wel rond de 6 maand dat ze huilerig was snachts maar ze beginnen dan ook met dromen. In de gaten houden wbt tandjes en soms wist ik het ook niet meer en gaf ik of de fles of een zetpil als ik vermoede dat ze ergens lat van had. Vaak hielp het wel.  Soms had ze ik gewoon even nabijheid nodig denk ik... ff de knuffels en speen geven die ze soms kwijt was en een aai over de bol en ze sliep wel weer. Soms was dit ook wel een paar x in de nacht maar zo lang ik het kon afdoen met een knuffel dan vond ik het prima. Maar je voelt je wel gefrustreerd en radeloos...

Tja je hebt er nou eenmaal vroege vogels mij. Ik hoop voor je dat het veranderd maar mijn dochter van bijna 1,5 is bijna altijd rond 6 uur wakker. Het is niet anders.. 

Ja tuurlijk zijn er ook vroege vogels maar omdat het eerst niet zo was en nu opeens wel dacht ik hoe kan dat ?! En vind tussen 5 en half 6 wel echt vroeg.vanmorgen was het half 7 dus dat was weer wat beter het mooie was dat ik alleen zelf nu vanaf 5.15 klaar wakker was haha! Erg ook! Misschien komt het wel door de sprong waar ze in zit.We wachten maar rustig af. 

Ja hoor hier ook gehad om en nabij 5.5 a 6 maanden. Duurde idd eventjes. Rond 5:30/6:00 wakker. Normaal 7 uur. Was echt een fase. Hij huilde ook niet maar begon te kletsen en sliep niet meer maar ach zolang hij niet huilde liet ik hem lekker liggen. Hij is nu 8.5 maand en heb na die 6 maanden nog weleens een paar keer vroeg gehad. Nu sinds een paar dagen weer 7 uur maar bereid me maar alvast voor want komt vast weer terug. ? gaat over in ieder geval. Sprongetje zou goed kunnen 

Hahaha we wachten maar geduldig af. Nu was/is het ook met in bed leggen en als ik weg loop weer een drama!Dat hebben we met een week of 12 ook even gehad dus hoop niet dat het nu doorzet!Onweerswolk hangt wel deze week boven haar kalender ???Kunnen onze lol op denk haha

Terug
Bovenaan