Baby 5 maanden armcontrole

<p>Mijn zoontje van 5 maanden heeft altijd ingebakerd geslapen maar kan dat niet meer omdat hij omrolt tegenwoordig. Alleen heeft hij nog steeds geen controle over zijn armen en is daarmee met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. Wie herkent dit en hoe hebben jullie dit opgelost?</p>

Rolt hij ook om in bed?
wij hebben het inbakeren nog iets langer gedaan (tot 6 maanden ongeveer). Rollen deed ze wel maar niet ingebakerd in bed dus we durfden dat wel aan. Afbouwen hebben we geleidelijk gedaan, steeds een slaapje extra in een normale slaapzak. Dat ging vrij snel goed. Succes!

Heel herkenbaar! Wat Michelle zegt helpt bij ons niet. Zelfs met kruiken er naast niet. 

Ik heb me er maar bij neer gelegd ondanks het rollen dat we nog heel even door gaan (nu 5 maanden). Heb ook een slaapzak van fedde en Kees met ritjes helaa werkt dat ook niet.
Wil als de verkoudheid over beginnen met het ochtend slaapje in normale slaapzak en zo verder te gaan 

Fedde en Kees slaapzak werkte bij ons ook niet, kwam gewoon hij het gezichtje. Word er echt hopeloos van dat het maar niet wilt lukken. 

Herkenbaar! Onze dochter is nu 7.5 mnd maar nu deze week pas begonnen met een gewone slaapzak. Ze kan al een tijd op haar buik rollen maar in bed doet ze dat niet dus we zijn langer doorgegaan. 

Ik ben cold turkey gestopt met inbakeren bij 5 maanden. Duurde een week, vooral in de avond veel tijd in geinvesteerd, begon met twee uur tot hhij sliep en dat werd steeds minder. Sinds dien kan ik hem neerleggen na zijn avond ritueel en hij gaat zelf slapen. Ook in de middag, in de slaapzak, vaste tekst 'mama is bij je, papa i bij je, tijd om te slapen, welterusten en tot straks/morgen'  

Terug
Bovenaan