<p>hallo,</p><p>ik ben op zoek naar tips.</p><p>onze zoon sliep vrij snel 6uurtjes door en sliep daarna al vrij snel bijna klokje rond.</p><p>toen kwam de sprong die 5 weken lang heeft geduurd! Maar na die sprong zijn de nachten doorslapen op 2 handen te tellen. </p><p>Hij slaapt rustig in. Maar na 1-2 uur begint het. Huilen. Speentje geven en hij slaapt weer. Dit gaat de hele nacht door. Tussen 6-7 uur neemt hij geen genoegen met zn speen en wil hij zn fles.</p><p>ik haal hem er regelmatig uit om te kijken of hij een boertje moet , soms wel een boertje, maar geen betere nachtrust.</p><p>heeft sinds een aantal weken een vast knuffeltje mee naar bed. Zonder gaat hij savonds niet slapen.</p><p>nu dacht ik dat hij meer behoefte aan voeding had, vaste tijden fruit en groente gegeven. Liga geprobeerd en hij vind t heerlijk. Resultaat. 2 nachten doorgeslapen. Maar sindsdien is het dus weer onrustig... ik weet dus niet meer wat ik zou kunnen proberen.</p><p>hij slaapt in zn eigen bed. In een slaapzak met lange mouwen en wel strak onder zn laken met deken . Werd voorheen ingebakerd en slaapt niet met zn armen los. Heeft het niet te warm of koud.</p><p> </p><p>ik hoop dat jullie goeie tips voor mij hebben. Want zulke nachten breken me op. Vooral als ik moet werken en na de fles niet nog even bij kan slapen.</p>