Baby 5 maanden onrustig snachts.

<p>hallo,</p><p>ik ben op zoek naar tips.</p><p>onze zoon sliep vrij snel 6uurtjes door en sliep daarna al vrij snel bijna klokje rond.</p><p>toen kwam de sprong die 5 weken lang heeft geduurd! Maar na die sprong zijn de nachten doorslapen op 2 handen te tellen. </p><p>Hij slaapt rustig in. Maar na 1-2 uur begint het. Huilen. Speentje geven en hij slaapt weer. Dit gaat de hele nacht door. Tussen 6-7 uur neemt hij geen genoegen met zn speen en wil hij zn fles.</p><p>ik haal hem er regelmatig uit om te kijken of hij een boertje moet , soms wel een boertje, maar geen betere nachtrust.</p><p>heeft sinds een aantal weken een vast knuffeltje mee naar bed. Zonder gaat hij savonds niet slapen.</p><p>nu dacht ik dat hij meer behoefte aan voeding had, vaste tijden fruit en groente gegeven. Liga geprobeerd en hij vind t heerlijk. Resultaat. 2 nachten doorgeslapen. Maar sindsdien is het dus weer onrustig... ik weet dus niet meer wat ik zou kunnen proberen.</p><p>hij slaapt in zn eigen bed. In een slaapzak met lange mouwen en wel strak onder zn laken met deken . Werd voorheen ingebakerd en slaapt niet met zn armen los. Heeft het niet te warm of koud.</p><p> </p><p>ik hoop dat jullie goeie tips voor mij hebben. Want zulke nachten breken me op. Vooral als ik moet werken en na de fles niet nog even bij kan slapen.</p>

Bambix rijstebloem halen. Voor t slapen gaan een fles maken met dit erin en het helpt! Mijn nichtje komt dikwijls logeren en is ook een drama slaper.. alleen krijgt ze bij mij dus dit en nergens last van! 

Bambix helpt soms, maar dit is zeker geen regel hoor kirstyy. Vaak slapen kindjes als ze gaan logeren ineens beter dan thuis .. Ik kan met je mee praten over het onrustige slapen mandiee.  Mijn zoon is 22 maanden en het doorslapen is in zijn leven misschien 3 keer voor gekomen;) je raakt er gelukkig aan gewend. Hoop voor je dat het een fase is. Hier helpt het bij ons in bed nemen erg, dan slaapt hij beter en kan ik ook wat meer slapen, misschien is dat een tip? Succes! 

Ooh wat herkenbaar!!! Mijn zoontje is ook precies 5 maanden, altijd goed geslapen, sliep al door na een paar weekjes. En de laatste dagen is het een drama!! Ik gaf de feestdagen al de schuld, dat hij daardoor ut z’n ritme was! 

Hij krijgt al rijstebloem in de fles zodra hij het mocht haha. En de andere flessen jbpm.vandaag heeft hij ongeveer om de 2/2,5uur eten gehad hahavandaag heeft hij;06.15 fles met rijstebloem. 180+609.00 fruit. Met water11.00 fles 180+613.00 Liga met water15.00 fles. 180+617.30 potje groente + appelmoesje( hij was boos dat hapje op was)19.30 fles met rijstebloem 180+6.heb hem vandaag na de groente naar bed gedaan. En half 8 wakker gemaakt. Normaal slaapt hij dan ook maar half uurtje. Is vandaag wel naar de opvang geweest.En hij is nog niet wakker geweest.ook was hij vandaag heel anders aan het brabbelen! Maar hij is wel heel hongerig, maar kan me niet voorstellen dat hij niet genoeg krijgt.geef al Liga sinds deze week wat eigelijk nog niet mag.. hij is 5 maand en een week. En zit ook al te denken om niet lang te wachten met brood.. maar dat kan toch nooit zo vroeg al! Vandaag heeft hij trouwens de ochtend en laatste fles ook niet leeg gedronken... oh ik hoop toch niet dat t nog zolang gaat duren... ?onze oudste nam ik ook altijd bij ons in bed. De jongste vind dit helemaaaal niks. Hij ligt t lekkerste strak ingepakt in zn eigen bedje.was t maar waar haha hij mag met alle liefde bij ons slapen, bij Mn oudste dacht ik ook, dan maar zo.. ik wil slapen.ik zal je topic zo lezen!!wel toevallig dat meerdere het rond die leeftijd hebben!!

Jaaa hier ook!! Echt een slaapkoppie heb ik, maar heel vaak snachts eruit nu. Speentje erin en hij slaapt weer verder.Hier zit hij wel duidelijk ook on zijn sprongetje! Mijn zoontje is ook ruim 5 maanden.

Terug
Bovenaan