Baby 5 maanden rechtop zitten

<p>Hallo,</p><p>Mijn zoontje is bijna 5 maanden en als hij bij me zit, wil hij altijd rechtop zitten. Ik zit dan zo dat hij tegen mij aan kan leunen, maar dat wil hij niet. Hij trekt zich dan rechtop. Nu lees ik wel dat het voor zijn rug nog niet goed is om rechtop te zitten en ben ik benieuwd of er meerdere mensen zijn die dit herkennen. </p><p>Groetjes </p>
 
Hoi,
Dit deed onze dochter ook want zo kunnen ze alles zien. Wij lieten haar gewoon lekker rechtop zitten.
Niks mis met dr rug, ze is nu 9,5 maand en zit stabiel en gaat van kruip naar zit etc.
Kun je ook niet tegenhouden, bij ons werd ze echt boos als we haar dan weer naar achter duwde.
Ze geven zelf echt wel aan wat ze kunnen. Weet wel dat het niet goed is om hem in een houding te forceren. Maar als hij dit zelf wil en doet dan is het prima hoor.
 
Ieder kind ontwikkeld zich op zn eigen tijd. Ze doen hun ding als ze er klaar voor zijn. Je kan ze toch niet tegenhouden. Mijn oudste dochter liep rondjes om de tafel met 9 maanden. Ze is inmiddels 3 en alles is goed gekomen met haar ?. 
Dus als je zoon aangeeft daar behoefte aan te hebben. Laat hem lekker gaan.
 
Terug
Bovenaan