<p>Goedemiddag!</p><p>Hier een moeder met een baby die niet vanzelf in slaap valt. Valt alleen op de arm in slaap. ''s avonds een prima slaapster. Valt in slaap in me armen na de laatste fles. En komt dan tussen 01.00-03.30 ergens voor de nacht fles en slaap dan tot de ochtend door. Overdag ander verhaal. Valt in slaap in mijn armen en bij wegleggen wisselt het enorm! Ene keer slaapt ze netjes een uur. Andere keer zodra haar kont maar het bedje voelt wakker. Ga echt bij de eerste slaapsignalen naar boven. Wil haar graag aanleren uit zichzelf te gaan slapen. Geprobeerd haar wakker in bed te leggen. Gillen!!!!! Dit houd aan net zolang tot je haar oppakt. Houd het gerust een uur vol. Echt geen in slaapvalhuiltje dus. Zodra je haar pak is ze direct vertrokken. Geprobeerd haar in bed te troosten. Hand op buik. Ssss geluiden. Zachtjes kriebelen. Bij haar blijven. Weggaan echt alles geprobeerd. Zijn er baby's die het vanzelf gaan doen? Het oorverdovende gillen/krijsen en snikken vind ik echt geen doen........... Reden waarom ik 't vraag? : ze is een lange flinke baby. Het wordt voor kdv en opa en oma vrij zwaar op deze manier. + ik zou het voor haar ook fijn vinden als ze de kunst van zelf in slaap vallen onder de knie krijgt. Moeders met ervaring hierin? </p>