<p>Ik zit met een probleem of eigenlijk wij (baby, man en ik)</p><p>mijn dochter is 5 maanden oud en vanaf de geboorte wil ze eigenlijk alleen maar bij mij zijn. Overdag gaat het nog redelijk als mijn man haar optilt maar zodra het 16.00 is geweest is het schreeuwen en krijsen. Flesje geven lukt hem niet, mij wel (geef borstvoeding) maar ook een flesje wil ze prima bij mij.</p><p>als ik de deur uit ben (moet) schreeuwt ze net zo lang tot ik weer terug ben. Dit kan uren zijn.</p><p>zelfs mijn zoon van 8 krijgt haar beter rustig dan mijn man.</p><p> </p><p>nu zijn we een beetje bang dat dit misschien komt door: niet al te soepele keizersnee, ik daarna in het ziekenhuis gelegen met ontstekingen, nierbekontsteking en een gebroken rug. Overigens mocht ze wel gewoon altijd bij mij zijn en leek ze er weinig last van te hebben.</p><p>maar inmiddels zijn we 5 maanden verder en komen we straks alweer in de eenkennigheidsfase dus ben bang dat het nooit meer op houdt. Wie heeft goede tips/adviezen.</p><p>ken dit overigens totaal niet van onze andere twee kids.</p>