Baby 5 mnden huilen avondslaap

<p>Hoi hoi,</p><p>sinds een paar dagen huilt mn dochtertje bij haar avondslaap. Ze is nu 23 weken. Normaal ging ze rustig liggen en viel ze in slaap. Nu begint ze onrustig en begint uiteindelijk echt in paniek te huilen. Ik stel haar gerust, aai over haar bolletje etc. Als ze echt in paniek begint te huilen pak ik haar wel anders wordt ze niet rustig. Ze slaapt op haar buik en zo gauw ik haar omdraai begint ze te lachen en meteen te kletsen als ik haar weer weg leg begint echt de paniek weer. Ze ligt in de avond in haar ledikant op onze kamer. Ik heb er nu maar even bij mij in bed genomen en ze sliep met een minuut, ik kreeg er net echt niet stil, wat ik ook deed. Iemand tips of weet wat dit is? </p>

Bedankt voor je bericht :) 
haha dan ga ik dat spelletje maar even toepassen :) 
overdag doet ze dit niet, dan leg ik haar neer en slaapt ze met een paar tellen, maar in de avond is het drama. 
In ons bed sliep ze met een minuut, heb er na een half uurtje over getild in haar eigen ledikant, geen probleem en ze sliep tot 300u, flesje en toen weer geslapen tot 700u, het is echt alleen het in slaap komen. 

Is ze wel al echt moe? 
Babys hebben natuurlijk geen klok en als ze miet moe zijn zullen ze moeizaam gaan slapen.. Net zoals dat wij niet willen slapen als we niet moe zijn ;) 

Terug
Bovenaan