Baby 5 weken drinkt onrustig

<p>Hier ene baby'tje van 5 weken. </p><p>Eerste 3 weken niks aan de hand week 4 einde van de fles huilen, rood aanlopen, speen soms vacuüm zuigen, lijkt alsof hij niet weer hoe die moet slikken, gespannen buik. Speen 2 heeft geen zin want dan verslikt hij zich. Spruw is al naar gekeken. Ik weet het even niet meer.. Iemand tips!</p><p>Hij eet om de 3 uur 120ml en soms 150ml. Hij geeft ook duidelijk aan als hij meer wil. </p>

Heel herkenbaar verhaal! Wij hebben dit ook gehad met ons dochtertje. Kan zijn dat ze last heeft van krampjes/lucht door te snel drinken. Voor krampjes hebben wij infacol gebruikt en tegen het gulzige drinken, hebben we haar op de zij gevoed.
(Beide benen van jezelf naast elkaar zetten en haar met de rug tegen jouw buik aanleggen en dan de fles geven) Daardoor doseren ze wat beter. Welke fles gebruik je? Soms kan het wisselen van fles ook nog uitkomst bieden. ?

Probeer eens de speciale speen van difrax op de fles. Dental. Deze speen is speciaal voor onrustige drinkers. De melk komt bij het onrustig drinken via een gaatje aan de bovenkant tegen het gehemelte en niet direct achter in de keel. Het maakte bij ons echt een wereld van verschil! 

Is het bij elke voeding? Mijn zoontje van 6 weken heeft het soms ook aan de borst (heel onrustig drinken, beentjes trappelen, hoofd veel bewegen, snel ademhalen, tussendoor huilen). Volgens mij zijn het krampjes. Hij heeft het soms tijdens de voeding, soms na de voeding en soms tussen de voedingen door. 

Terug
Bovenaan