<p>Mijn meisje is 5 weken oud, maar ook 5 weken te vroeg geboren en inmiddels 3,5 kg. Ze slaapt bij ons op de kamer maar maakt heel veel lawaai, ze kreunt en ateurntt nogal veel in haar slaap. Daar word ik vrij snel wakker van dus ik overweeg haar op haar eigen kamertje te leggen.</p><p>De moeilijkheid hierin zit em in dat ze nooit huilt, echt nooit dus ook niet als ze honger heeft. Nu hoor ik een verandering in gekreun maar soms ben ik een half uur elke 10 min aan het checken of ze echt al wakker is voor een voeding. Ze drinkt nu meestal rond 2h, 4h en dan tussen 6 en 8 maar het is nog geen stabiel ritme. Ben bang dat als ik haar op haar eigen kamer leg, ik het niet hoor, ook niet met de babyfoon, en dan dus of doorslaap of helemaal niet meer slaap en steeds ga kijken.</p><p>Ik ben inmiddels kapot en twijfel wat te doen. Uitzitten tot ze een ritme krijgt/leert huilen/doorslaapt. Of op haar eigen kamer leggen en gewoon elke 3h der wekker zetten en voeden met het risico dat ze dan al even wakker is (ik voed nu op verzoek). </p><p>We gaan woensdag naar het cb en daar ook advies vragen, maar wie weet heeft iemand goede tips.</p>